احدی از مربی خارجی بهتر است، فقط بودجه فدراسیون را هدر می دهند

به گزارش مجله سلو بلاگ، سهراب وکیل منفرد پیشکسوت بوکس در گفتگو با خبرنگاران در خصوص برکناری سرمربی تیم ملی و تصمیم برای جذب سرمربی خارجی گفت: احدی برابر مربی خارجی خیلی بهتر است و حیف است که ایشان کنار برود و کار را به کسی بسپاریم که تازه می خواهد فن سرمربیگری در ایران را یاد بگیرد.

احدی از مربی خارجی بهتر است، فقط بودجه فدراسیون را هدر می دهند

وی اضافه کرد: سرمربی خارجی ماه ها و حتی سال ها به زمان نیاز دارد تا همه بوکسورها را بشناسد و نباید در آستانه المپیک این تصمیم را می گرفتند. فدراسیون نباید حق مربیان ایرانی را بخورد و پول و بودجه خود را هدر بدهد.

این پیشکسوت در ادامه گفت: شما به تعداد سهمیه های بوکس در دوره های اخیر نگاه کنید. در دوره قبل ما به سختی تنها یک سهمیه کسب کردیم در حالی که در گذشته تعداد سهمیه ها به مراتب بالاتر بود و دیگر کسب سهمیه سقف آرزوی فدراسیون نبود. متأسفانه بوکس ما خیلی ضعیف شده است.

وکیل منفرد در خصوص اعضای شورای فنی بوکس شرح داد: در شورای فنی باید از پیشکسوتان و کارشناسان استفاده شود اما فدراسیون به این موضوع توجهی نمی کند. من که دیگر قید حضور در بوکس را زده ام چون حتی مسئولان رده بالای ورزش هم توجهی به بوکس ندارند. آنها نباید فقط فوتبال را ببینند.

وی ادامه داد: تصور کنید بوکسورها در این رشته سخت می جنگند و تا چه حدی مشت می خورند و حتی مدال قاره ای می آورند اما به محض اینکه بوکس شان تمام می شود کسی حتی اسمشان را به یاد نمی آورد. بوکسوری داشتیم که به دلیل عدم توانایی برای عمل جراحی پایش جان خود را از دست داد. این شرایط اصلاً خوب نیست و من به عنوان یک پیشکسوت نگران شرایط بوکس و بوکسورها هستم.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 5066

به "احدی از مربی خارجی بهتر است، فقط بودجه فدراسیون را هدر می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احدی از مربی خارجی بهتر است، فقط بودجه فدراسیون را هدر می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید