ایگور از شرایط بدنی بازیکنان تعجب کرد، سیاست پیکان سه ساله است

به گزارش مجله سلو بلاگ، امیر حسین اسفندیار در مصاحبه با خبرنگاران، درباره شرایط تیم ملی و تمرینات گفت: بازیکنان قبل از تعطیلات عید تمرینات انفرادی خود را آغاز نموده بودند و با بدنی آماده وارد اردوها شدند تا جایی که ایگور از وضعیت آمادگی بازیکنان تعجب کرد و از روز دوم تمرینات توپی را آغاز کرد.

ایگور از شرایط بدنی بازیکنان تعجب کرد، سیاست پیکان سه ساله است

ملی پوش والیبال ایران در پاسخ به این سوال که به هر دو اردوی بزرگسالان و جوانان دعوت شده است در ادامه در کنار کدام تیم است؟ گفت: تصمیم گیری در این زمینه با من نیست. فدراسیون، ایگور کولاکوویچ (سرمربی بزرگسالان) و بهروز عطایی (سرمربی جوانان) در این زمینه تصمیم گیری خواهند کرد و من تابع تصمیمات هستم. برایم تفاوتی ندارد در کدام تیم باشم. برای پیشرفت تیم ملی هرکاری که بتوانم انجام می دهم تا بهترین نتیجه کسب گردد و برای این کار تمام توانم را خواهد گذاشت.

وی در ادامه تاکید نمود: سال شلوغی در پیش داریم، تمام بازیکنان کوشش خود را خواهند کرد تا در مرحله نخست انتخابی المپیک کار را تمام نمایند اگر نشد در مسابقات قاره ای شانس کسب سهمیه وجود دارد. ان شالله بتوانیم جواز حضور در المپیک توکیو را به دست آوریم.

اسفندیار در سرانجام درباره رقابت های لیگ برتر گفت: لیگ خوبی بود و با تمام سختی ها و بدی هایش تمام شد. به همراه تیم پیکان در مسابقات می توانستیم جز چهار تیم برتر باشیم اما نشد. چیزی را از دست ندادیم چرا که سیاست باشگاه سه ساله است و برای سال جدید هدف داریم.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 4192

به "ایگور از شرایط بدنی بازیکنان تعجب کرد، سیاست پیکان سه ساله است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایگور از شرایط بدنی بازیکنان تعجب کرد، سیاست پیکان سه ساله است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید