آنالیز برداشت از آبهای زیر زمینی در سراسر کشور

به گزارش مجله سلو بلاگ، محمد حاج رسولیها مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران در گفت وگو با خبرنگاران گفت: طرح های مربوط به احیای منابع زیرزمینی که از مهمترین پروژه های بخش آب کشور است با تشکیل کارگروه های استانی در تمامی پهنه ایران در حال انجام است.

آنالیز برداشت از آبهای زیر زمینی در سراسر کشور

حاج رسولیها با بیان اینکه نمی توان برای کاهش برداشت از منابع زیرزمینی آب و احیای این منابع فقط از وزارت نیرو انتظار داشت، گفت: تعاملات بسیاری بین دستگاههای مختلف دولتی و غیردولتی در بخش اجرای پروژه های احیای منابع زیرزمینی داشته ایم و جلسات متعددی در این زمینه در طی سالهای اخیر برگزار گردیده که اگر بخواهیم مجموع آنها را در کشور محاسبه کنیم، این جلسات بی شمار خواهد بود.

وی اضافه نمود: خروجی کار مستمر در این زمینه تا حدی قابل دفاع بوده، اما در بخش هایی احتیاجمند تعامل مستمر و همگرایی بیشتر هستیم و علاوه بر توجه نهادها و سازمانهای مسئول در این زمینه، احتیاج به همکاری همه مردم داریم.

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران توضیح داد: اگر مردم همکاری لازم را نداشته باشند، کار در هر بخش با تأخیر پیش می رود و در واقع موفقیت طرح احیای منابع زیرزمینی منوط به همکاری همه مردم است.

وی ادامه داد: احیای منابع زیرزمینی آب و اصلاح روند اسراف گونه برداشت از این منابع یک وظیفه ملی است و احتیاج کشور به منظور حفظ منابع زیرزمینی برای آینده است.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1248

به "آنالیز برداشت از آبهای زیر زمینی در سراسر کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز برداشت از آبهای زیر زمینی در سراسر کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید