تجلیل از افتخارآفرینان هنری گیلان، ارائه فراخوان طراحی نشان انجمن گرافیک

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران: مسئول انجمن گرافیک رشت با اشاره به اینکه افتخارآفرینان هنری استان تا انتها سال 92 در مراسم تجلیل می شوند، گفت: حضور فعال به عنوان مرجع تخصصی مرتبط با گرافیک از اهداف تشکیل انجمن گرافیک است.

تجلیل از افتخارآفرینان هنری گیلان، ارائه فراخوان طراحی نشان انجمن گرافیک

مهیار بیجاری در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران در رشت، اظهار کرد: فعالیت رسمی انجمن گرافیک گیلان همزمان با روز جهانی گرافیک از 7 اردیبهشت ماه 90، با برگزاری نمایشگاه گروهی پوستر توسط جمعی از طراحان گرافیک استان در نگارخانه مارلیک مجتمع خاتم الانبیاء (ص) رشت شروع شد.

وی اضافه کرد: توجه به حفظ حقوق و دفاع از منافع مشترک حرفه ای، تلاش در جهت بالا بردن سطح آگاهی اعضاء و حضوری فعال به عنوان یک مرجع تخصصی در کلیه زمینه های مرتبط با حرفه گرافیک از اهداف تشکیل انجمن گرافیک رشت بود.

مسئول انجمن گرافیک رشت با اشاره به وجود مسائل اقتصادی و عدم اختصاص بودجه کافی به حوزه فرهنگ و هنر، توضیح داد: با وجود این مسائل انجمن نتوانسته حرکت قابل توجه ای درخور داشته و به انجام برساند.

بیجاری، موتور محرک هر انجمن را اعضای آن نام برد و تاکید نمود: اعضا به عنوان مشوق اصلی هیأت مدیره و مسئولین اجرایی انجمن برای تحقق اهداف و برنامه های پیش رو هستند و در حال حاضر انجمن درصدد است تا با تشکیل گروه های اجرایی 10 نفره در حوزه های مختلف و اعطای مسئولیت به آنان ، اعضا را در برنامه های آینده مشارکت دهد و از این طریق موجب پویاتر شدن انجمن گردد.

وی به شرایط عضویت در انجمن گرافیک اشاره نمود و گفت: ارائه رزومه کاری هنرمند در قالب لوح فشرده، ارائه توضیحاتی در رابطه با سوابق و فعالیت هایی صورت گرفته به همراه 2 قطعه عکس 3 در 4، کپی از صفحات شناسنامه، کارت ملی، آخرین مدرک تحصیلی و تکمیل فرم عضویت توسط فرد متقاضی از جمله شرایط عضویت است.

مسئول انجمن گرافیک رشت اظهار کرد: هدف و چشم انداز انجمن تلاش در جهت بهبود، گسترش و تعالی گرافیک و ایجاد زمینه های مناسب به منظور شکوفایی و رشد هنر گرافیک و پیوستن و فعالیت با انجمن های همگن و قبول مسئولیت و همکاری با سازمان ها و نهادهای رسمی است.

عضویت 130 نفر در انجمن گرافیک رشت

بیجاری، به برنامه های آینده انجمن گرافیک اشاره و اعلام کرد: انجمن گرافیک درصدد است تا انتها امسال با همکاری ارشاد از هنرمندانی که در سال 92 در زمینه های پژوهشی و فراخوان های هنری برای استان افتخارآفرینی کردند در قالب یک همایش تجلیل کند.

وی اظهار کرد: ارائه فراخوان طراحی نشان انجمن گرافیک گیلان به صورت کشوری و انتشار فراخوان نمایشگاه گروهی پوستر به مناسبت روز جهانی گرافیک در اردیبهشت ماه سال آینده از دیگر برنامه های این انجمن است که در سایت انجمن گرافیک نیز قرار گرفته است.

مسئول انجمن گرافیک رشت با اشاره به اینکه انجمن گرافیک رشت تا به امروز 130 عضو فعال دارد، اذعان کرد: در جهت استفاده از تمام پتانسیل های استان و همچنین برنامه ریزی بهتر، انجمن درصدد است در آینده برای ارتقاء سطح کیفی و ایجاد فضایی رقابتی محدودیت هایی نظیر سوابق نمایشگاهی و تحصیلی برای افراد عضو در نظر بگیرد.

ب

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 12957

به "تجلیل از افتخارآفرینان هنری گیلان، ارائه فراخوان طراحی نشان انجمن گرافیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از افتخارآفرینان هنری گیلان، ارائه فراخوان طراحی نشان انجمن گرافیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید