تحقیقات برای استیضاح ترامپ در دستورکار دموکرات ها نهاده شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، دموکرات های کنگره آمریکا قصد دارند در هفته جاری رسیدگی به اتهام های سوء مدیریت علیه رئیس جمهور این کشور در مذاکرات با اوکراین را در دستورکار خود قرار دهند.

تحقیقات برای استیضاح ترامپ در دستورکار دموکرات ها نهاده شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هفته جاری با دو ضرب الاجل از سوی کنگره این کشور روبروست؛ زیرا دموکرات ها در تحقیقات خود برای استیضاح رئیس جمهور، نقطه تمرکز را از فرایند حقیقت یابی به رسیدگی به اتهام های احتمالی سوء مدیریت ترامپ در مذاکراتش با اوکراین تغییر دادند.

کمیته قضایی مجلس نمایندگان که تحت سیطره دموکرات ها قرار گرفته است و موظف است به اتهام های مطروحه در بند های قانونی استیضاح رسیدگی کند، تا ساعت 6 بعدازظهر روز یکشنبه به وقت نیویورک به دونالد ترامپ مهلت داد که اعلام کند آیا مشاور حقوقی وی در نشست دادرسی استیضاح- که روز چهارشنبه برگزار می گردد- حاضر می شود یا خیر.

این نخستین جلسه دادرسی از مجموع جلسات قضایی است که برای استماع شهادت افراد برگزار می گردد.

لازم به ذکر است که برگزاری این جلسه استماع دادرسی در برابر کمیته قضایی مجلس نمایندگان که مسئولیت طرح اتهام های رسمی علیه ترامپ را برعهده دارد، گامی مهم به سوی طرح اتهام های احتمالی است.

افزون بر این، جررالد نادلر رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان نیز ضرب الاجل دیگری برای ترامپ معین کرد: ساعت 5 بعدازظهر روز آدینه به وقت نیویورک برای اعلام اینکه آیا ترامپ برای جلسات قضایی هفته آینده که جهت آنالیز شواهد و مدارک علیه او برگزار می گردد، دفاعی ترتیب داده است یا خیر.

سه هیأت تحقیق به رهبری کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا قرار است در هفته جاری و پس از بازگشت قانونگذاران از تعطیلات روز شکرگزاری گزارش رسمی خود را منتشر نمایند. این گزارش شواهد و ادله گردآوری شده توسط سه کمیته اطلاعات، روابط خارجی و نظارت را بطور خلاصه بیان می نماید.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 10955

به "تحقیقات برای استیضاح ترامپ در دستورکار دموکرات ها نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیقات برای استیضاح ترامپ در دستورکار دموکرات ها نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید