تصاویر رسمی گوشی آنر 10X 5G به همراه مشخصات فنی آن منتشر شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، آنر 10X 5G تا 6 روز دیگر (31 اردیبهشت) راهی بازار می گردد و تا به امروز جزئیات زیادی در رابطه با آن منتشر شد. امروز هم یک پوستر تبلیغاتی، تصاویر رسمی گوشی آنر 10X 5G را منتشر کرد و خوشبختانه به لطف آن، بعضی از مهم ترین اطلاعات سخت افزاری این گوشی را در اختیار داریم.

تصاویر رسمی گوشی آنر 10X 5G به همراه مشخصات فنی آن منتشر شد

اینطور که به نظر می رسد، آنر 10X 5G قرار است به یک دوربین پاپ آپ مجهز گردد و در رنگ های آبی و سفید با طراحی جذاب و چشم نواز راهی بازار خواهد شد. روی پنل پشتی این گوشی نیز یک ماژول مربعی نسبتا عظیم در نظر گرفته شده که میزبان 3 دوربین است.

علاوه بر این پوستر تبلیغاتی، یک وب سایت خرده فروشی نیز آنر 10X را در لیست گوشی های خود قرار داد و به همین خاطر از جزئیات بیشتر این محصول نیز خبردار شدیم. اخیرا هم یکی از افشاران حوزه فناوری با نام Ishan Agrawal، جزئیات کاملی از این گوشی را در صفحه رسمی خود در توییتر به اشتراک گذاشت که از جمله آن ها می توان به پشتیبانی آن از اینترنت 5G، بهره مندی از پردازنده قدرتمند کایرین 820، نمایشگر 6.63 اینچی LCD با وضوح +FHD و رفرش ریت 90 هرتز اشاره نمود.

گوشی آنر 10X 5G با نمایشگر 90 هرتزی راهی بازار خواهد شد

روی پنل پشتی آنر 10X سه دوربین قرار گرفته است که قدرتمندترین آن از سنسور 40 مگاپیکسلی سفارشی ساخت سونی که تحت عنوان IMX600y شناخته می گردد بهره می برد (گگرددگی دیافراگم در این سنسور f/1.8 است). در کنار این دوربین یک دوربین 8 مگاپیکسل فوق عریض با گگرددگی دیافراگم f/2.4 و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو با گگرددگی دیافراگم f/2.4 قرار گرفته اند که برای یک گوشی میان رده باید کافی باشد.

در این توییت همچنین آمده آنر 10X از گواهی IP5X بهره می برد که یعنی این گوشی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار تا حدودی مقاوم است. رابط کاربری MagicUI 3.1.1 به همراه اندروید 10، عهده دار بخش نرم افزاری نماینده جدید آنر خواهند بود ولی بعید به نظر می رسد پشتیبانی از نرم افزارهای گوگل را در آن ببینیم.

پردازنده قدرتمند کایرین 820 به همراه 6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، ترکیب خوبی را تشکیل می دهند که برای پاسخ گویی به بیشتر نیازهای کاربران کافی خواهد بود. گفته می گردد سنسور اثر انگشت این گوشی نیز در بغل آن قرار داشته و با کلید پاور ادغام شده است.

منبع تغذیه این محصول یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که از فناوری شارژ سریع 22.5 واتی نیز پشتیبانی می نماید. در سرانجام باید به این نکته هم اشاره کنیم که خبرهای اندکی پیرامون وجود مدل پروی این محصول منتشر شده که ظاهرا یک دوربین 8 مگاپیکسلی پریسکوپی با عظیم نمایی 5 برابری اپتیکال را هم در مجموعه دوربین های خود جای داده اما هنوز هیچ خبر رسمی آن را تایید نکرده.

تصاویر رسمی گوشی آنر 10X 5G در این پوستر تبلیغاتی به 20 ماه مه (31 اردیبهشت) به عنوان تاریخ معرفی رسمی این گوشی اشاره داشته تا از این بابت کاملا مطمین شویم هرچند هنوز در رابطه با قیمت آن اطلاعات زیادی نداریم.

جعبه گشایی گوشی موبایل آنر 20 لایت

منبع: gsmarena

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 17171

به "تصاویر رسمی گوشی آنر 10X 5G به همراه مشخصات فنی آن منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر رسمی گوشی آنر 10X 5G به همراه مشخصات فنی آن منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید