تمریناتم را در پارکینگ همسایه پیگیری می کنم!

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، حسین نوری با بیان این مطلب افزود: یکی از دوستانم در همسایگی ما پارکینگ خانه خود را تبدیل به باشگاه کرده و در آنجا به صورت شخصی تمرین می کنم. آمادگی خود را حفظ کرده ام و طبق برنامه ای که کادر فنی در فضای مجازی به ما می دهد، جلو می روم.

تمریناتم را در پارکینگ همسایه پیگیری می کنم!

وی ادامه داد: البته یک ساعت قبل از تمرین کل فضای تمرینی را توسط دستگاه سم پاش ضدعفونی می کنم و سپس تمرینات خود را انجام می دهم.

نوری در مورد به تعویق افتادن المپیک 2020 توکیو گفت: حضور در المپیک انگیزه تمامی ورزشکاران است و در حال حاضر به دلیل ویروس کرونا شرایط برای همه ورزشکاران دنیا یکسان است. من هم تلاش می کنم تا از سایرین جا نمانم و آمادگی خود را حفظ کنم چرا که رقبای خوبی در این وزن دارم.

وی با اشاره به اینکه ویروس کرونا بسیار خطرناک است و حتی ورزشکاران نیز از آن مصون نیستند گفت: چند روز پیش در خبرها خوانم که اسماعیل بوررو قهرمان کشتی فرنگی کوبا نیز مبتلا به کرونا شده است، و این نشان می دهد که شیوع این ویروس بسیار بالاست.

نوری در پایان گفت: دعا می کنم کسانی که دچار این مریضی شده اند زودتر خوب شوند و به خانواده کسانی که جانشان را به دلیل این بیماری از دست داده اند تسلیت می گویم. همه ما باید در خانه ماندن را رعایت کنیم تا هرچه زودتر از شر این بلا خلاص شویم

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 14746

به "تمریناتم را در پارکینگ همسایه پیگیری می کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمریناتم را در پارکینگ همسایه پیگیری می کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید