توزیع 15 هزار متر مکعب آب مورد احتیاج عشایر اندیمشک به وسیله تانکر

به گزارش مجله سلو بلاگ، هرمز نیکوروان در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به لزوم حمایت از خانواده بزرگ عشایر بیان کرد: پیگیری زیرسازی معابر روستاهای آبید با مساحت 12 هزار متر مکعب، دلیران با 3 هزار متر مربع انجام و مسیر روستای کبوتران با مساحت 6 هزار متر مربع اجرا و بهره برداری شد.

توزیع 15 هزار متر مکعب آب مورد احتیاج عشایر اندیمشک به وسیله تانکر

رئیس اداره امور عشایر اندیمشک با بیان پیشرفت 90 درصدی پروژه آب رسانی به عشایر در اندیمشک، گفت: با پیگیری فرماندار و نماینده مردم اندیمشک با استفاده از ظرفیت های قانونی و استفاده از طرح های تملک و نفت بخش مهمی از اعتبارات تامین شده است.

وی با اشاره به لزوم حمایت و تامین آب شرب مورد احتیاج دام عشایر اظهار کرد: 15 هزار متر مکعب آب به وسیله تانکر برای تامین آب مورد احتیاج عشایر در شهرستان اندیمشک توزیع شد.

نیکوروان توضیح داد: بافت فرش دست بافت، فراوری شیر، ماست محلی، کشک، دوغ، روغن حیوانی و کره محلی از جمله فراوریات مهم عشایر در اندیمشک محسوب می گردد.

به گزارش خبرنگاران، شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان و در جنوب غرب کشور در نزدیکی دامنه رشته کوه های زاگرس واقع و 75 هزار نفر از جمعیت 170 هزار نفری شهرستان اندیمشک به وسیله رمه گردانی و کشاورزی امرار معاش می نمایند.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1293

به "توزیع 15 هزار متر مکعب آب مورد احتیاج عشایر اندیمشک به وسیله تانکر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 15 هزار متر مکعب آب مورد احتیاج عشایر اندیمشک به وسیله تانکر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید