توسعه راستا دوچرخه سواری در نوروز 98

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران آنلاین:شهردار تهران از توسعه مسیرهای دوچرخه سواری در پایتخت هم زمان با تعطیلات نوروزی و حضور بیشتر گردشگران در شهر اطلاع داد.

توسعه راستا دوچرخه سواری در نوروز 98

به گزارش شهرنوشت، پیروز حناچی در اولین سه شنبه بدون خودرو سال 98 به روال معمول از میدان توحید تا پارک شهر رکاب زد. در پارک شهر نیز جمعی از دانش آموزان به شهردار تهران پیوستند و برای دقایقی با یکدیگر رکاب زدند.

شهردار تهران در حاشیه این برنامه با حضور در جمع خبرنگاران گفت: کوشش ما این است که با همکاری داوطلبانه مردم از حجم خودروهای موجود در سطح شهر بکاهیم و به توسعه حمل و نقل عمومی، توسعه راستاهای دوچرخه و پیاده و به طور کلی تغییر شیوه زندگی تا آن جا که امکان پذیر است، بپردازیم.

حناچی با بیان این که توسعه حمل و نقل عمومی راه حل کاهش آلودگی هوا و ترافیک در تهران است، اظهار کرد: توسعه راستا دوچرخه، تقویت پیاده محوری و به طور کلی تغییر مودهای حمل و نقل به حمل و نقل پاک، سیاستی است که تمامی کلانشهرهای پیروز جهان با همکاری مردم تعقیب می نمایند.

شهردار تهران همچنین با تاکید بر ضرورت ایمن سازی محیط عبور دوچرخه در پایتخت توضیح داد: در نوروز سال جاری بسیاری از راستاهای دوچرخه سواری در پایتخت را در راستای تقویت حمل و نقل پاک، توسعه دادیم.

او در پاسخ به این سوال که اگر سه شنبه های بدون خودرو اتفاق بیفتد چه می گردد، گفت: سه شنبه های بدون خودرو رخ داده و یک نماد است، به این معنی که می توان در سایر روزهای هفته هم بدون خودرو و با دوچرخه تردد کرد.

شهردار تهران در خاتمه تاکید نمود: این پویش شروع یک حرکت و تغییر نگاه در سطح شهر تهران خواهد بود.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 3909

به "توسعه راستا دوچرخه سواری در نوروز 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه راستا دوچرخه سواری در نوروز 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید