جام جم همت، برج محبوب اهالی غرب تهران

به گزارش مجله سلو بلاگ، پایتخت ایران، شهری است که انواع خانه ها با معماری های مختلف در آن جا خوش نموده اند. شهرک ها، برج ها، خانه های نوساز یا قدیمی با معماری و طراحی های مختلف در جای جای تهران قرار دارند. به همین دلیل دست افراد برای خرید خانه دلخواه خود در هر منطقه از شهر باز است. فرقی نمی کند کدام منطقه تهران را برای سکونت ترجیح دهید. کافی است محله مورد نظر خود را انتخاب کنید و به راحتی انواع خانه ها از یک یا دو طبقه تا برج های چندین و چند طبقه را در اطراف خود خواهید دید. در این گزارش به سراغ محله ای در غرب تهران رفته ایم تا یکی از برج های غرب تهران را بیشتر بشناسیم. اگر بخواهیم به طور دقیق درباره موقعیت جغرافیایی برج مورد نظر بگوییم، این برج از شرق بزرگراه همت به سمت غرب، ابتدای منطقه سردار جنگل قرار گرفته است. با این توصیف حدس اینکه درباره برج جام جم همت حرف می زنیم کار سختی نخواهد بود. این برج در مجموع 25 طبقه داشته و واحدهای مسکونی، تجاری و اداری با متراژهای مختلف دارد. بنابراین سکونت در این برج باعث می گردد برای تامین بسیاری از نیازهای روزانه، مجبور به رفت و آمد در سطح شهر نباشید.

جام جم همت، برج محبوب اهالی غرب تهران

موقعیت جغرافیایی برج جام جم همت

مجتمع تجاری، اداری و مسکونی جام جم همت از نظر جغرافیایی شرایط ایده آلی دارد. به همین دلیل جای تعجب ندارد که افراد زیادی دنبال سکونت در آن باشند. این برج از یک سمت مجاور اتوبان همت است. عظیمراه همت، راستا مناسبی برای رفت و آمدهای طولانی به مرکز شهر برای ساکنان غرب و به ویژه برج همت خواهد بود. برج همت از سه جهت دیگر در نزدیکی بلوار عدل، خیابان مخبری و خیابان سردار جنگل واقع شده است. این خیابان ها نیز نظیر اتوبان همت راستاهای مناسبی در دسترس ساکنان برج قرار داده اند. همچنین به وسیله راستا بلوار عدل، دسترسی به پارک پردیسان، بوستان نهج البلاغه و باغ وحش واقع در این تفرجگاه به آسانی امکان پذیر می گردد. بنابراین ساکنین برج همت می توانند از فضای سبز بوستان نهج البلاغه برای پیاده روی های روزانه یا مکانی مناسب برای تفریح روزهای تعطیل استفاده نمایند. در مجموع می توان گفت برج جام جم از نظر جغرافیایی صندلی مناسبی دارد و با دسترسی های مختلف به مرکز شهر و سایر اماکن محدوده غرب، باعث شده ساکنان مسئله ای برای برای عبور و مرور روزانه خود نداشته باشند.

امکانات مختلف برج جام جم همت

نظیر اغلب برج های تهران، برج همت هم امکانات و تسهیلات متنوعی در اختیار ساکنان قرار داده است. بنابراین می توان گفت ساکنان واحدهای مسکونی برج راحتی و آسایش بیشتری نسبت به افراد ساکن در آپارتمان ها و ساختمان های مسکونی مجاور دارند. وجود این امکانات رفاهی باعث شده است اغلب احتیاجمندی های افراد به راحتی برآورده گردد و در نتیجه احتیاج به مسافرت های درون شهری برای آن ها به حداقل برسد. برخی از این امکانات عبارت هستند از:

سیستم کنترل تردد:

با توجه به اینکه تعداد واحدهای مسکونی، اداری و تجاری برج جام جم همت بسیار زیاد است، طبیعی خواهد بود که افراد حاضر در برج، همه ساکنان را نشناسند. از طرفی رفت و آمد افراد مختلف به برج همت، می تواند موجب نگرانی افراد نسبت به امنیت خود و خانواده شان باشد. به همین دلیل برای تامین امنیت افراد ساکن برج ، در همه بخش های آن سیستم های امنیتی در نظر گرفته شده و دوربین های مدار بسته در همه مشاعات و آسانسورهای برج نصب و تعبیه شده است. این دوربین ها در اتاق مانیتورینگ شبانه روزی برج جام جم رصد می شوند تا همه رفت و آمدها تحت نظر باشد. نیروهای حراست برج نیز رفت و آمد همه افراد به این محل را کنترل می نمایند.

شوتینگ زباله:

اغلب برج هایی که چندین طبقه دارند، به سیستم شوتینگ زباله مجهز هستند. چرا که برای ساکنان طبقات بالای برج رفت و آمد همیشگی برای جابه جایی زباله ها، کار آسانی نیست. به همین دلیل وجود سیستم شوتینگ زباله برای برج ها و آسمان خراش های چند طبقه اهمیت زیادی دارد. درباره برج جام جم همت نیز همه طبقات برج به سیستمی برای شوتینگ زباله مجهز شده اند که ساکنین را از رفت و آمد در برج راحت نموده است.

شبکه برق اضطراری:

یکی دیگر از امکانات برج همت، برق اضطراری برای تامین برق مورد احتیاج آسانسور و روشنایی راهروها است. در صورت قطع ناگهانی سیستم برق، احتمال گیر کردن ساکنین در آسانسور یا راهروها کم خواهد بود. این موضوع باعث امنیت بیشتر ساکنان حین رفت و آمد شده است.

استخر، سونا و جکوزی:

از دیگر امکانات برج همت برای ساکنان استخر، سونا و جکوزی است. استخر برج جام جم بین همه طبقات مشترک بوده و اختصاصی نیست. البته استفاده از این امکانات برج برای عموم آزاد است؛ اما اغلب ساکنان خود برج از آن استفاده نمایند. وجود استخر در خود برج موجب شده است ساکنان برای استخر از سفرهای درون شهری بی احتیاج باشند.

سالن بدنسازی:

باشگاه و سالن بدنسازی برج جام جم نظیر استخر آن برای همه ساکنان و البته سایر افراد قابل استفاده است. بنابراین باز هم ساکنان برای باشگاه، ورزش و بدنسازی احتیاجی به رفت و آمد به خارج برج همت نخواهند داشت. باشگاه برج جام جم به دستگاه های بدنسازی مجهز بوده و برای بانوان و آقایان قابل استفاده است.

سالن آمفی تئاتر:

این برج به یک سالن آمفی تئاتر عظیم مجهز شده است که گاهی برنامه های تئاتر متنوع و زیبایی در آن اجرا می گردد. این هم یک مزیت دیگر برج جام جم برای ساکنان محسوب می گردد که بدون احتیاج به رفت و آمد در شهر می توانند اجراهای تئاترر زیبایی را تماشا نمایند.

سرویس اینترنت اختصاصی:

مدتی پیش یکی از ارائه دهندگان سرویس اینترنت ADSL2+ برای سهولت در ارتباطات وافزایش بهره برداری از سرویس اینترنت پر سرعت، تجهیزات فنی خود را در برج مسکونی اداری جام جم همت نصب و راه اندازی کرد. بنابراین ساکنان این برج می توانند به صورت اختصاصی از همه سرویس های اینترنت پر سرعت این ارائه دهنده سرویس اینترنت استفاده نمایند.

واحدهای تجاری و اداری:

برج جام جم همت در طبقات بالایی خود واحدهای مسکونی و در طبقات همکف و پایینی تعدادی واحد تجاری و اداری دارد که شامل مراکز خرید، بانک، انواع رستوران، کافه و فست فود است. این واحدهای تجاری و اداری باعث شده ساکنان برج ها برای برطرف احتیاجهای روزانه خود تا حد بسیار زیادی راحت باشند و ترافیک راستاهای دور را تجربه ننمایند.

متراژ واحدهای مسکونی برج همت

نمی توان به طور دقیق درباره متراژهای واحدهای مسکونی این برج اظهارنظر کرد. چرا که اطلاعات دقیقی در این مورد در دسترس نیست. اما می توان گفت واحدهای مسکونی این برج متراژهای مختلفی دارند. به همین دلیل در هر طبقه از این برج، واحدهایی با متراژهای متفاوت پیدا می گردد. برخی از متراژهای موجود در این برج برابر 63 متر (یک خوابه)، 66 متر (یک خوابه)، 65 متر (یک خوابه)، 67 متر (یک خوابه)، 68 متر (یک خوابه)، 70 متر (یک خوابه)، 73 متر (یک خوابه)، 75 متر (یک خوابه)، 95 متر (دو خوابه)، 100 متر (دو خوابه)، 150 متر (سه خوابه)، 155 متر (سه خوابه) هستند. بنابراین در صورتی که قصد دارید در این برج سکونت داشته باشید، برای انتخاب خانه ای با متراژ مناسب محدودیتی نخواهید داشت.

همچنین برخلاف بسیاری از برج های تهران که واحدهای خالی در آن ها به سختی پیدا می گردد یا باید مدت ها منتظر تخلیه واحد ماند، بسیاری از واحدهای مسکونی برج جام جم خالی و آماده برای رهن یا اجاره هستند.

قیمت واحدهای مسکونی برای رهن و اجاره

همان طور که گفته شد بسیاری از واحدهای مسکونی برج جام جم همت خالی هستند یا ساکنان آن ها قصد واگذاری واحد را دارند. در ادامه قیمت برخی واحدهای مسکونی برج در طبقات مختلف را آنالیز می کنیم. البته در نظر داشته باشید قاعده خاصی برای قیمت هر واحد در طبقه خاصی از برج وجود ندارد؛ اما در حالت معمول برخی طبقات میانی که از واحدهای تجاری دور بوده و در عین حال در گروه طبقات بالایی محسوب نمی شوند، قیمت بالاتری دارند.

خرید، رهن یا اجاره خانه به دلیل مبلغ پول و هزینه های جانبی نقل مکان، کاری بسیار حساس است. بنابراین در صورتی که شما هم قصد دارید به یکی از واحدهای مسکونی برج جام جم نقل مکان کنید، پیشنهاد می کنیم همه گزینه های موجود در این برج را به دقت آنالیز کنید. سپسبا در نظر دریافت بودجه و انتظارات خود از خانه مورد نظر، بهترین انتخاب را داشته باشید. چرا که یک انتخاب آگاهانه و دقیق احتمال پشیمانی و خسارات کمتری خواهد داشت.

چه قدر از این مقاله خوشتان آمد؟

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: هومینگ
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 17269

به "جام جم همت، برج محبوب اهالی غرب تهران" امتیاز دهید

31 کاربر به "جام جم همت، برج محبوب اهالی غرب تهران" امتیاز داده اند | 3.6 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جم همت، برج محبوب اهالی غرب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید