جلالی: اگر ما ضدفوتبال بازی کردیم تاکتیک استقلال خوزستان فوقِ ضدفوتبال بود، بازی در نیمه دوم اصلاً فوتبال نبود!

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرمربی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد در نیمه دوم دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان چیزی به اسم فوتبال انجام نشده است.

جلالی: اگر ما ضدفوتبال بازی کردیم تاکتیک استقلال خوزستان فوقِ ضدفوتبال بود، بازی در نیمه دوم اصلاً فوتبال نبود!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مجید جلالی پس از برتری یک بر صفر پیکان مقابل استقلال خوزستان در هفته ششم لیگ برتر گفت: فکر نمی کنم خود سازمان لیگ هم بخواهد بازی ها این طور شود. باید بازی ها مدیریت شود که این طور جنجالی و پرتنش نشود.

وی در ادامه اضافه نمود: در نیمه اول خیلی خوب بر بازی تسلط داشتیم و به گل هم رسیدیم، اما در نیمه دوم اصلاً فوتبالی ندیدیم، چرا که تمامش جنجال بود. بازیکنان دو تیم عصبی گردیده بودند و همان طور که گفتم تا بازی ها خوب مدیریت نشود، همین روند ادامه خواهد داشت. واقعاً یکسری اتفاقات قشنگی فوتبال را گرفته بود و شرایطی به وجود آمد که بازیکنان نمی توانستند فوتبال ساده خود را ارائه نمایند.

جلالی در واکنش به صحبت های سرمربی استقلال خوزستان مبنی بر اینکه پیکان به دنبال ارائه ضدفوتبال برای توقف تیمش بوده است، گفت: اینجا هر فردی که می نشیند می تواند نظرش را از دیدگاه خودش بگوید، اما اگر واقعاً ما امروز ضدفوتبال بازی کردیم، حریف تاکتیک فوق ضدفوتبال را ارائه کرد.

سرمربی پیکان در مورد اظهارنظر دیگر داریوش یزدی مبنی بر اینکه از نیمکت پیکان به بازیکنان انتقال داده می شد که روی زمین بیفتند، خاطر نشان کرد: اگر واقعاً او چنین حرفی زده باشد، کم لطفی زیادی است. آنها حق ندارند چنین حرفی در مورد نیمکت پیکان بزنند. من از زبان شما می شنوم که چنین صحبتی در نشست خبری مطرح گردیده است. همان طور که گفتم بازی در نیمه دوم اصلاً فوتبال نبود و داور هم نتوانست مدیریت کند. آنها چه کاری انجام دادند که ما انجام ندادیم؟! همان طور که گفتم در نیمه دوم فوتبال منطقی ندیدیم.

وی در واکنش به این سؤال که چرا بازیکنان تیمش در نیمه دوم عصبی بودند، مطرح نمود: شاید یک بخش از این به نتایجی که ما تا اینجای فصل گرفته ایم، بر می شود. به هرحال ما در پنج بازی قبل فقط یک برد داشته بودیم و این مسئله بازیکنان ما را از نظر ذهنی زیر فشار قرار داده بود. ما به دنبال این بودیم که برد دیگری به دست آوریم و همین نتیجه گیری روی ذهن بازیکنان ما تأثیر منفی گذاشته بود. البته در نیمه دوم هر چه از بازی گذشت خشونت در بین دو تیم بیشتر شد و این هم دلایل دیگری داشت که به همان مدیریت نشدن بازی ها بر می شود.

جلالی درباره تغییری که در خط حمله تیمش ایجاد گردیده بود نیز توضیح داد: ما امروز یک روش جدید در خط حمله به کار گرفتیم که خوشبختانه در نیمه اول به گل رسیدیم، اما به همان دلایلی که گفتم نیمه دوم شرایط بازی عادی نبود و اصلاً فوتبالی ندیدیم. با این حال چیزی که از در نیمه دوم از سوی تیم من اجرا شد خیلی خوب بود و شاید لازم باشد که بیشتر از این، این نوع بازی را تمرین کنیم.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 453

به "جلالی: اگر ما ضدفوتبال بازی کردیم تاکتیک استقلال خوزستان فوقِ ضدفوتبال بود، بازی در نیمه دوم اصلاً فوتبال نبود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی: اگر ما ضدفوتبال بازی کردیم تاکتیک استقلال خوزستان فوقِ ضدفوتبال بود، بازی در نیمه دوم اصلاً فوتبال نبود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید