خبرنگاران شرایط شیوع کرونا در مشهد همچنان قرمز است

به گزارش مجله سلو بلاگ، مشهد- خبرنگاران- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شرایط کنونی شیوع کرونا را در این کلانشهر قرمز اعلام و بیان نمود: کادر بهداشت و درمان و جامعه پزشکی استان همچنان در کوشش بوده و آمادگی خود را برای مهار این ویروس همه گیر حفظ و تقویت نموده اند.

خبرنگاران شرایط شیوع کرونا در مشهد همچنان قرمز است

دکتر شاپور بدیعی عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی بخشهای دولتی و خصوصی برای درمان کرونا اضافه نمود: امیدواریم با همراهی مردم و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از بروز مرحله دیگری از اوج کرونا جلوگیری گردد.

وی ادامه داد: آمار ابتلا به کرونا رو به افزایش نیست امّا فرایند کاهشی آن به مفهومی که بتوان اظهار داشت از مرحله پیک عبور نموده ایم هنوز وجود ندارد.

وی همچنین به نقش پر رنگ بخش خصوصی در درمان بیماران کرونایی به خصوص بیماران سرپایی اشاره و بیان نمود: بخش خصوصی در ارائه خدمات به این بیماران بازوی کمکی موثری بوده است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: واقعیت این است که بخش بزرگی از بیماران سرپایی خدمات خود را در بخش خصوصی دریافت می نمایند و بخشی از بیماران بستری نیز دریافت خدمات خصوصی را انتخاب می نمایند.

وی از برپایی جلسات هم اندیشی ماهانه بین دانشگاه علوم پزشکی وسازمان نظام پزشکی مشهد اطلاع داد و اضافه نمود: با توجه به رفتار مرموز کرونا باید هر دقیقه آماده باشیم و هر چه ارتباط و تعامل بخش های مختلف بهداشت و درمان شهر بیشتر و بهتر باَشد در کنترل کرونا پیروز ترخواهیم بود.

بدیعی بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید نمود و ادامه داد: هرچه تعداد بیماران افزایش یابد فشار بر کادر درمانی اضافه نموده شده و کیفیت خدمات کاهش می یابد لذا مردم باید به صورت جدی راهکارهای پیشگیری از این بیماری را به ویژه در تعطیلات پیش رو که به سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اختصاص دارد، مد نظر قرار دهند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه گفت: تا به امروز 365 هزار و 606 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت 119 نفر در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان این بیماری در کشور به 21 هزار و 20 نفر رسیده است.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 21648

به "خبرنگاران شرایط شیوع کرونا در مشهد همچنان قرمز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شرایط شیوع کرونا در مشهد همچنان قرمز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید