خبرنگاران پذیرش 105 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان نیروی دریایی در رشت

به گزارش مجله سلو بلاگ، رشت - خبرنگاران رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) رشت گفت: از ابتدای طرح ملی مبارزه با کرونا و مشخص بیمارستان ولیعصر (عج)به عنوان مرکز درمان بیماران دارای مسائل حاد تنفسی ، 105 بیمار در این مجموعه بستری شده اند.

خبرنگاران پذیرش 105 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان نیروی دریایی در رشت

ناخدایکم پزشک ایمان امیری با تشریح فرایند درمان در بیمارستان ولیعصر (عج) افزود : از میان دهها مراجعه نماینده فقط بیمارانی که دارای مسائل حاد تنفسی تشخیص داده شده ، بستری شده اند.

وی مطرح نمود : این مراجعان به طور مستقیم و یا از طریق مراکز درمانی تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی گیلان پذیرش شده اند که با همت کادر درمانی و راه اندازی بخش lCU و ونیلاتور تنفسی خوشبختانه بیش از 50 درصد از بیماران مداوا و ترخیص شدند.

رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) شرح داد : با توجه به توافق اجرا شده با دانشگاه علوم پزشکی گیلان مبنی بر اختصاص 80 تخت درمانی، تا کنون 55 تخت عملیاتی شده است که امیدواریم با تقویت کادر درمانی، ظرفیت پذیرش و بستری به 80 تخت افزایش یابد.

ناخدایکم پزشک امیری با اشاره به همکاری های اجرا شده با نهادهای استانی شرح داد: پزشکان متخصص و ناظران دانشگاه علوم پزشکی گیلان به صورت روزانه از بیماران و بخش های درمانی بازدید به عمل می آورند و آمار و نتایج نهایی به دانشگاه و اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی ارائه می شود. اقلام دارویی و حفاظت پزشکی نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی در اختیار بیمارستان قرار می گیرد.

دکتر امیری در سرانجام ضمن امیدواری برای شکست ویروس کرونا تاکید کرد: مردم توصیه های پزشکان را جدی بگیرند و اخبار را تنها از منابع رسمی به ویژه صدا و سیما دریافت نمایند.

گیلان از جمله نقاط آلوده کشور به این ویروس است.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 13651

به "خبرنگاران پذیرش 105 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان نیروی دریایی در رشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پذیرش 105 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان نیروی دریایی در رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید