خبرنگاران کره جنوبی خواستار اجرای جدی طرح فاصله گذاری شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، پکن- خبرنگاران- مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های کره جنوبی امروز دوشنبه با انتشار بیانیه ای از مردم خواست به اجرای طرح فاصله گذاری اهتمام جدی داشته باشند.

خبرنگاران کره جنوبی خواستار اجرای جدی طرح فاصله گذاری شد

به گزارش خبرنگاران از خبرگزاری یونهاپ، شمار مبتلایان جدید کرونا در کره جنوبی امروز دوشنبه به زیر 30 نفر رسیده است اما مردم باید نسبت به همه گیری هوشیار باشند و طرح فاصله گذاری اجتماعی را با دقت اجرا کنند.

بر اساس گزارش این مرکز، در 24 ساعت گذشته 25 مبتلای جدید در کره شناسایی شده است این دومین بار از ماه فوریه است که شمار مبتلایان به کرونا در کره جنوبی به زیر 30 نفر می رسد.

دولت تاکید کرده است که سطح هشدار را کاهش نداده است و خطر ابتلای خوشه ای در کلیساها و یا بیمارستان ها هنوز وجود دارد.

کیم گانگ لیپ معاون وزیر بهداشت کره جنوبی در مصاحبه با رسانه های این کشور گفت: اگر ما هشدارها را جدی نگیریم و به طرح فاصله گذاری اجتماعی، بی توجهی نشان دهیم ممکن است همه گیری بار دیگر گسترش یابد و جمع کردن آن کار دشواری خواهد بود.

از میان 10 هزار و 537 مبتلای به کرونا در کره جنوبی نزدیک به 7 هزار و 447 نفر بهبود یافته اند که نشان می دهد معادل 70 درصد مبتلایان بهبودی خود را بازیافته اند.

کره جنوبی از امروز طرح معافیت از ویزا برای 90 کشور دنیا را لغو کرد و از این پس محدودیت های بیشتری برای مسافران ورودی در نظر گرفته می شود و همه مسافرانی که از آمریکا وارد کره جنوبی می شوند باید تحت آزمایش کرونا قرار گیرند.

ناوگان هوایی کوریا ایرلاین کره جنوبی نیز شمار زیادی از پروازهای خود را به آمریکا به دلیل شیوع گسترده کرونا در آن کشور به طور موقتی متوقف کرده است.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 15202

به "خبرنگاران کره جنوبی خواستار اجرای جدی طرح فاصله گذاری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کره جنوبی خواستار اجرای جدی طرح فاصله گذاری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید