خبرنگاران 12 مادر باردار مبتلا به کرونا در گیلان شناسایی شدند

به گزارش مجله سلو بلاگ، رشت - خبرنگاران - معاون بهداشتی. دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی گیلان از شناسایی 12 مادر باردار مبتلا به کرونا در اجرای طرح ملی مبارزه با کرونا اطلاع داد.

خبرنگاران 12 مادر باردار مبتلا به کرونا در گیلان شناسایی شدند

دکتر فردین مهرابیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این مادران باردار در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار گرفتند .

وی اضافه نمود : هفت هزار و 313 نفر از مادران باردار استان در اجرای طرح ملی مبارزه با کرونا از اول اسفند 98 تا نهم ماه جاری در گیلان توسط واحد سلامت مادران باردار گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس غربالگری شدند.

وی یادآور شد: در این مدت برای یک هزار و 450 مورد از مادران باردار به صورت تلفنی و حضوری درب منزل مادران باردار سرپایی و بستری اعم از موارد مشکوک و قطعی توسط واحد سلامت مادران گروه سلامت جمعیت ، خانواده و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان پی گیری های لازم انجام گرفت.

مهرابیان خاطر نشان کرد: ارائه آموزش های لازم به مادران باردار در زمینه پیشگیری و کنترل بیماری حاد تنفسی از دیگر اقدامات این معاونت است.

طرح ملی مبارزه با کرونا در استان گیلان در حال اجراست کسانی که تا به امروز تحت پوشش این طرح قرار نگرفتند باید به سامانه www.salamat.gov.it مراجعه نمایند.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 14520

به "خبرنگاران 12 مادر باردار مبتلا به کرونا در گیلان شناسایی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 12 مادر باردار مبتلا به کرونا در گیلان شناسایی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید