خرید اقساطی خودرو دست دوم تنها با 1 تماس (گارانتی

به گزارش مجله سلو بلاگ، خرید خودرو دست دوم به دلیل مزایایی همچون قیمت پایین تر نسبت به نمونه های صفرکیلومتر و نیز گذراندن مراحل افت قیمت، متقاضیان بسیاری دارد، به طوری که بر اساس عرف بازار قیمت خودروهای دست دوم 10 تا 15 درصد کمتر از قیمت خودرو صفرکیلومتر از همان نوع بوده و در صورت فروش مجدد، کاهش قیمت نخواهند داشت.

خرید اقساطی خودرو دست دوم تنها با 1 تماس (گارانتی

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام همراه مکانیک، متاسفانه در حال حاضر به دلیل افزایش قیمت خودرو و کاهش توان اقتصادی مردم، از رونق این بازار کاسته شده است، به طوری که اگر تا سال گذشته باقیمت کنونی پراید امکان خرید دنا، تندر 90، پژو 207 و … وجود داشت، اما سال جاری با همان مبلغ، تنها می توان پراید خریداری کرد.

در این حال و برای برون رفت از شرایط فعلی، طرح هایی که باعث تسهیل شرایط خریدوفروش خودرو در کشور شده و به تامین اقتصادی خرید خودرو دست دوم کمک کند، رونق را به بازار برمی گرداند. حال سوال اینجاست که در حال حاضر چه طرح هایی برای خرید خودرو دست دوم به صورت اقساط وجود دارد؟ فرایند خرید خودرو دست دوم به صورت اقساطی چگونه است؟

خرید خودرو دست دوم، اقساطی، کارشناسی شده، با گارانتی

در حال حاضر طرح های خرید خودرو اقساطی که توسط خودروسازان بزرگ کشور همچون ایران خودرو و سایپا ارائه می گردد؛ تنها محدود به فروش خودروهای صفرکیلومتر بوده و هیچ طرحی برای خرید اقساطی خودرو دست دوم در کشور وجود ندارد.

در این شرایط و در راستای تسهیل خرید خودرو دست دوم و پاسخ به احتیاج طیف گسترده ای از هم وطنان، شرکت همراه مکانیک، اولین و بزرگ ترین نمایشگاه آنلاین خریدوفروش خودرو در کشور، اقدام به ارائه طرح اعطای کمک اقتصادی برای خرید اقساطی خودرو دست دوم نموده است.

در این طرح که برای خرید خودروهای دست دوم داخلی و چینی فراوری سال 1396 به بعد ارائه شده است، متقاضیان می توانند 50 درصد مبلغ خرید خودرو را وام دریافت نموده و در اقساط 6 تا 36 ماه بازپرداخت نمایند. برای این منظور کافی است خودروی مدنظر خود را در لینک /hamrah-mechanic.com/car-buy ثبت کنید تا مشاوران همراه مکانیک با شما تماس بگیرند.

مزایای خرید اقساطی خودرو از نمایشگاه همراه مکانیک عبارت است از:

· خرید خودرو دست دوم کارشناسی شده و مطمئن: در طرح خرید اقساطی خودروهای خارجی دست دوم، خودرو پیش از خرید توسط کارشناس تخصصی بازرسی شده است. در حقیقت تمامی خودروهای موجود در نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده همراه مکانیک مراحل کارشناسی 209 نقطه ای فنی، بدنه و آپشن را پشت سر گذاشته اند و دارای گزارش کامل کارشناسی خودرو هستند.

· خرید خودرو دست دوم با گارانتی: اگر در بازه زمانی 7 روز پس از خرید اقساطی خودرو دست دوم، ایرادی در خودرو نمایان شد که با مندرجات گزارش کارشناسی شده متفاوت بود، همراه مکانیک خسارت رنگ خوردگی بدنه و یا هزینه تعمیر خودرو را طبق مفاد ضمانت نامه پرداخت خواهد نمود.

· دریافت خدمات حقوقی و عقد قولنامه محضری: شرکت همراه مکانیک با حضور مشاور حقوقی اقدام به نوشتن قولنامه رسمی می نماید که همه شرایط خودرو اعم از فنی و بدنه در قولنامه ثبت می گردد. در این صورت اگر بعد از خرید تعیین گردد که خودرو دارای ایراداتی بوده است، خریدار قادر به شکایت در مراجع قانونی بوده و در صورت تایید ایرادات خودرو توسط دادگستری، فروشنده موظف به پرداخت جریمه به خریدار خودرو خواهد بود.

· عدم مواجهه با دلالان: یکی از مزایای مهم خرید خودرو دست دوم از نمایشگاه همراه مکانیک عدم روبرو شدن با دلالان است که همیشه قصد دارند بیشترین سود را نصیب خود نمایند. شما در نمایشگاه همراه مکانیک خودرو را به قیمت و بی واسطه می خرید.

· دریافت مشاوره تخصصی خرید خودرو: از دیگر مزایای خرید خودرو خارجی دست دوم از همراه مکانیک اختصاص یک مشاور برای دریافت هدایت کامل در مورد خرید خودرو است. این مشاور به تمامی سوالات و ابهامات شما در مورد خرید خودرو پاسخ خواهد داد و شما را در انتخاب بهترین گزینه منطبق با بودجه و شرایط شما کمک خواهد رساند.

برای ثبت سفارش خرید خودرو دست دوم کارشناسی شده به صورت اقساطی اینجا کلیک کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 6369

به "خرید اقساطی خودرو دست دوم تنها با 1 تماس (گارانتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید اقساطی خودرو دست دوم تنها با 1 تماس (گارانتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید