دانشگاه ظرفیت خاتمه نامه ها را به سمت حل مسائل راهنمایی کند

به گزارش مجله سلو بلاگ، شهردار دامغان اظهار کرد: از دانشگاه ها می خواهیم که ظرفیت انتها نامه ها را به سمت حل مسائل خُرد راهنمایی نمایند..

دانشگاه ظرفیت خاتمه نامه ها را به سمت حل مسائل راهنمایی کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از دامغان، مسلم نصرتی صبح امروز در نشست ظرفیت سنجی دانشگاه آزاد اسلامی دامغان و شهرداری به منظور تنظیم تفاهم نامه همکاری در جمع کارشناسان شهرداری و اعضای هیئت رئیسه واحد دامغان گفت: دانشگاه طبق قول امام خمینی(ره) انسان ساز و مبدأ تحولات اجتماعی است و اصول خدمت در شهرداری ها نیز وابسته به پویایی اجتماعی معنا دارد و برای دست یافتن به سعادت باید با سیاستگذاری درست آموزشی، انسان و صاحبان دانش را برای نجات انسان ها پرورش دهیم.

وی اضافه نمود: نباید برای ایجاد تغییر نیازمند پروژه های عظیم باشیم و با کوشش های مستمر، جدّی و البته ساختاری کوچک هم می توان طعم خوش موفقیت را احساس کرد، به همین دلیل از دانشگاه می خواهیم که ظرفیت انتها نامه ها را به سمت حل مسائل خُرد راهنمایی کند.

شهردار دامغان، بخش اصلی علم آموزی را وابسته به توانمندسازی نیروی انسانی، معرفی و اعلام کرد: استاد مطلع، قدرت بروز توانمندی های دانشجویان را خواهد داشت و بخش اعظم علم آموزی در توانمندسازی فرد در حوزه تفکّر و خلاقیت و تأمین رفاه نسبی در زندگی است.

نصرتی متذکر شد: رفتار مردم در شهر، نمودار اخلاق شهر است و در مباحث اجتماعی باید رفتار مردم را آنالیز کنیم و دانشگاه است که می تواند در زمینه ترافیک و فرهنگ آمد و شد شهری، معماری شهری، ساختارهای اجتماعی، الگوهای سکونت و رفتار شهروندی و ... به ما یاری کند.

وی ادامه داد: این در حالی است که به دو دلیل نگاه بعضی مردم به دانشگاه از صندلی واقعی برخوردار نیست؛ نخست اینکه تصور می گردد جوان فارغ التحصیل، توانمند نیست و دوم اینکه جوان نتوانسته رفتارهای بعضاً نامناسب خانواده را تصحیح کند؛ بنابراین استاد باید به ماهیت دانشجو به منظور تغییر رفتار و شکل گیری ماهیت فردی یاری کند.

به گزارش خبرنگاران، در این جلسه کارشناسان شهرداری و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی دامغان دیدگاه های خود را در موضوع همکاری های مشترک مطرح کردند و مقرر شد پس از طرح مباحث کارشناسی پیش نویس تفاهم نامه به منظور امضای طرفین آماده گردد.

4078/4062/

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 17829

به "دانشگاه ظرفیت خاتمه نامه ها را به سمت حل مسائل راهنمایی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه ظرفیت خاتمه نامه ها را به سمت حل مسائل راهنمایی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید