دستگیری 2 حفار غیرمجاز در مازندران

به گزارش مجله سلو بلاگ، فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از دستگیری دو حفار غیرمجاز و کشف یک دستگاه فلزیاب درشهرستان نکا خبر داد.

دستگیری 2 حفار غیرمجاز در مازندران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، سرهنگ محمدرضا کردان، صبح امروز 19 اردیبهشت 99 با اشاره به تعامل و جلب مشارکت اجتماعی این فرماندهی با نهادهای دولتی و مردمی، گفت: با پیگیری اخبار و گزارشات واصله مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی مشکوک در روستای چلمردی از توابع شهرستان نکا و با هماهنگی دستگاه قضایی و همراهی فرمانده پاسگاه انتظامی منطقه پی رجه شهرستان، نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی طی عملیاتی مشترک، دو نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

او اضافه نمود: این ماموران با حضور در محل مورد نظر در قالب یک عملیات ایست بازرسی و توقف نمودن خودروی مذکور یک دستگاه فلزیاب به همراه متعلقات کشف و ضبط کردند.

سرهنگ کردان گفت: افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به عوامل انتظامی و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، با اشاره به وجود اقلیم گوناگون و همچنین پراکندگی آثار در استان، گفت: همراهی مردم که به عنوان حافظان اصلی میراث فرهنگی محسوب می شوند، یکی از بازوهای توانمند این یگان، برای حفاظت از این آثار، در سطح استان است.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 16888

به "دستگیری 2 حفار غیرمجاز در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 2 حفار غیرمجاز در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید