سکیرو چهار میلیون نسخه فروخته است

به گزارش مجله سلو بلاگ، بازی Sekiro: Shadows Die Twice، جدیدترین ساخته استودیوی فرام سافتور، فروش بسیار خوبی داشته است. این اثر تاکنون توانسته 3.8 میلیون نسخه را تا انتها ماه ژوئن 2019 به فروش برساند. لازم به ذکر است که این رقم تنها نسخه هایی که به خرده فروشی فروش رفته است را در بر می گیرد. با این حال فروش چهار میلیون نسخه ای بازی در یک دوره سه ماهه برای شرکت اکتیویژن (تهیه کننده اثر) یک رکورد بسیار خوب به حساب می آید.

سکیرو چهار میلیون نسخه فروخته است

این را هم در نظر بگیرید که سکیرو از نظر روند یک بازی بسیار سخت به حساب می آید و نسبت به باقی آثار موجود در بازار، مخاطبان کم تری دارد و عده کمی می توانند با سختی آن کنار بیایند. جدا از این، بازی هیچ گونه حالت آنلاین و چندنفره ای ندارد و با یک اثر تماما آفلاین و داستانی طرف هستیم.

در گزارش منتشر شده معین شد که شرکت فرام سافت ور توانسته تاکنون 25 میلیون نسخه از سری بازی های Dark Souls را روانه بازار کند. پیش از انتشار قسمت سوم دارک سولز، این آمار در حدود 10 میلیون نسخه بود. بنابراین، مجموع فروش Dark Souls 3 و ریمستر قسمت اول 15 میلیون نسخه بوده است.

Sekiro در زمان انتشار خود هم توانست عملکرد بسیار خوبی از خود به جای بگذارد و به دومین بازی پرفروش ماه مارچ در آمریکا تبدیل گردد. در آن موقع تنها یک هفته از انتشار بازی می گذشت. پس از آن سکیرو توانست در ماه های آپریل و می فروش مداوم و ثابتی داشته باشد.

استودیو فرام سافت ور در حال حاضر روی بازی بعدی خود با نام Elden Ring کار می نماید؛ این اثر با همکاری مشترک هیدتاکا میازاکی (خالق سری بازی های دارک سولز و رئیس استودیو) و جرج آر.آر مارتین (نویسنده سری کتاب های نغمه یخ و آتش) ساخته خواهد شد. شرکت Bandai Namco وظیفه تهیه کنندگی را برعهده دارد و گفته می گردد که بازی جاه طلبانه ترین و بزرگ ترین ساخته استودیو فرام سافت ور تا به این لحظه است. با توجه به اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده می دانیم که Elden Ring ساختار دنیای باز دارد و همانند آثار قبلی میازاکی، بسیار سخت خواهد بود.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 7115

به "سکیرو چهار میلیون نسخه فروخته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکیرو چهار میلیون نسخه فروخته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید