ضاربان مسلح محیط بان فشم بازداشت شدند

به گزارش مجله سلو بلاگ، جانشین فرماندهی انتظامی تهران عظیم از دستگیری 6 ضارب مسلح محیط بان جنگل های فشم با کوشش ماموران پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران اطلاع داد.

ضاربان مسلح محیط بان فشم بازداشت شدند

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از فارس، سردار حمید هداوند جانشین فرماندهی انتظامی تهران عظیم در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی حمله مسلحانه تعدادی از شکارچیان غیرمجاز به یکی از محیط بانان جنگل های فشم که منجر به جراحت شدید این مامور فداکار شده بود، بلافاصله آنالیز موضوع و شناسایی عاملان این ضرب و جرح در دستور کار ماموران پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران عظیم نهاده شد.

این مقام ارشد انتظامی شرح داد: با انجام تحقیقات میدانی مأموران پلیس دریافتند که ضاربان در روز حادثه به قصد شکار غیرمجاز و تفریحی به جنگل های فشم مراجعه نموده بودند که با مقاومت مأمور جنگلبانی روبه رو و بلافاصله با وی درگیر می شوند. در این درگیری مسلحانه، مأمور فداکار جنگل بانی به شدت مجروح و ضاربان نیز از محل متواری می شوند.

وی اضافه کرد: در تحقیقات پلیسی و با کوشش مأموران پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران عظیم هر 6 ضارب این درگیری و مخفیگاه آنان در حاشیه یکی از روستاهای فشم شناسایی شد و نتیجه تحقیقات اجرا شده در اختیار مرجع قضایی نهاده شد و دستور بازداشت تمامی متهمان این پرونده اخذ شد.

سردار هداوند گفت: صبح روز بیست وسوم شهریور مأموران پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام و پیروز شدند در 3 عملیات جداگانه هر 6 متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک قبضه سلاح شکاری لوله بلند به همراه فشنگ های مربوطه کشف نمایند.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران عظیم با بیان این که متهمان در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کردند، اضافه کرد: هر 6 عامل این ضرب و جرح برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 22608

به "ضاربان مسلح محیط بان فشم بازداشت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضاربان مسلح محیط بان فشم بازداشت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید