عضو شورای شهر تهران: کمربند سبز پایتخت باعث کاهش ساخت و ساز های غیرقانونی می گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، اعطا گفت: احداث کمربند سبز تهران باعث می گردد تعداد بی شماری از ساخت و ساز های غیرقانونی در پایتخت کاهش پیدا کند.

عضو شورای شهر تهران: کمربند سبز پایتخت باعث کاهش ساخت و ساز های غیرقانونی می گردد

به گزارش خبرنگار ، علی اعطا عضو شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید از پروژه 1250 هکتاری کمربند سبز تهران در جمع خبرنگاران گفت: احداث کمربند سبز تهران پروژه ای دراز مدت بود که در مقاطعی از سال با سرعت و در مقاطعی از سال به کندی انجام شد.

رشد 16 برابری فضای سبز در سال های بعد از انقلاب اسلامی

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در 4-5 سال اخیر سرعت احداث کمربند سبز پایتخت افزایش یافته است و مقادیر زیادی از اراضی دارای معارض در اختیار سازمان توسعه فضای سبز شهر تهران قرار گرفته است.

اعطاء ادامه داد: صبح امروز از کمربند سبز تهران واقع در شمال شرقی تهران و چند منطقه دیگر که در چند سال اخیر کمربند سبز تهران در آن احداث شده بازدید به عمل آمد.

اعطا با اشاره به ساخت و ساز های غیر قانونی گفت: درختکاری و احداث کمربند سبز تهران باعث می گردد تعداد بی شماری از ساخت و ساز های غیرقانونی در پایتخت کاهش پیدا کند.

وی همچنین اضافه نمود: از دیگر ویژگی های احداث کمربند سبز جلوگیری از بروز سیل و حوادث این چنینی است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: از دیگر ویژگی های احداث کمربند سبز پایتخت ایجاد تفرجگاه برای شهروندان تهرانی است که در کنار تفریح سرانه فضای سبز برای هر نفر را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

اعطا در مورد حمایت شورای شهر تهران از این پروژه گفت: شورای شهر تهران به عنوان پشتیبان احداث هر چه سریع تر این کمربند سبز عمل می نماید.

وی ادامه داد: تسهیل در اختیار دریافت اراضی دارای معارض و حمایت اقتصادی جز اقداماتی است که شورای شهر تهران انجام آن اهتمام ویژه ای دارد.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 4380

به "عضو شورای شهر تهران: کمربند سبز پایتخت باعث کاهش ساخت و ساز های غیرقانونی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو شورای شهر تهران: کمربند سبز پایتخت باعث کاهش ساخت و ساز های غیرقانونی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید