عطایی: با سرویس و دفاع روی تور تونس را شکست دادیم

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، بهروز عطایی پس از پیروزی مقتدرانه مقابل تیم تونس در اولین مسابقه از رقابت های جوانان دنیا گفت: بازی خوبی مقابل تونس انجام دادیم. عملکرد بازیکنان ما به گونه ای بود که توانستند مقابل تونس به یک پیروزی مقتدرانه برسند. البته تونس قهرمان آفریقا بود و تیم ضعیغی نیست اما بازیکنان ما با سرویس و دفاع روی تور اجازه ندادند کار تیمی تونس شکل بگیرد.

عطایی: با سرویس و دفاع روی تور تونس را شکست دادیم

وی در خصوص اینکه آیا پیش بینی می کرد که تیم ایران بتواند تیم تونس را مقتدرانه شکست دهد، گفت: پیش بینی چنین بازی مقتدرانه ای را می کردیم چون تیم خودمان را می شناسیم و به توانایی های بازیکنانمان واقف هستیم.

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران در خصوص اینکه از ست دوم بازیکنان نیمکت نشین وارد بازی شدند، گفت: از گیم دوم سعی کردم به بازیکنان اصلی استراحت بدهم و فکر می کنم فرصت خوبی بود تا بازیکنانی که روی نیمکت بودند هم با فضای مسابقات آشنا شوند.

وی در سرانجام درباره بازی بعدی ایران که مقابل روسیه خواهد بود، اظهار داشت: روسیه تیم قدرتمندی است و بازی این تیم مقابل چک را هم تماشا می کنیم تا بیشتر با نقاط قوت و ضعف این تیم آشنا شویم. اگر بتوانیم روسیه را شکست دهیم صعودمان به مرحله بعدی قطعی می گردد. نمی توانم پیش بینی کنم چه نتیجه ای در بازی ایران و روسیه کسب می گردد اما قطعا بازی سختی خواهیم داشت.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 6405

به "عطایی: با سرویس و دفاع روی تور تونس را شکست دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: با سرویس و دفاع روی تور تونس را شکست دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید