علیپور، عسگری و خدابخشی هم برنز گرفتند

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در روز پایانی این رقابتها، مبارزات دو بخش رده بندی و فینال برگزار خواهد شد که تیم کشورمان از 5 نماینده خود در رقابتهای رده بندی پیروز به کسب چهار مدال برنز شد. بعد از شکست مهسا افسانه در مبارزه رده بندی کاتا، بهمنیار، علیپور، عسگری و خدابخش به نشان برنز دست یافتند.

علیپور، عسگری و خدابخشی هم برنز گرفتند

رزیتا علیپور در وزن 61- کیلوگرم در پیکار با نایلیا گوآلینا از روسیه صاحب رجحان 3 بر صفر شد و به نشان برنز شد. وی روز گذشته بعد از یک دور استراحت و پیروزی برابر کاراته کاهای سوئد و روسیه، به چین باخته بود و در گروه شانس مجدد رقیب انگلیسی را شکست داد و به ملاقات رده بندی رفت.

در وزن 75- کیلوگرم بهمن عسگری در مبارزه رده بندی برابر آرمان التیمور از ترکیه 2 بر صفر پیروز شد و به نشان برنز دست پیدا کرد. کاراته کای المپیکی ایران با رجحان مقابل رقبایی از قزاقستان، پرو انگلیس و شکست برابر رافائل آقایف آذربایجانی در نیمه نهایی به ملاقات رده بندی راه پیدا نموده بود.

مهدی خدابخشی هم در ملاقات رده بندی وزن 84- کیلوگرم با رجحان در پیکار با ایگو چیخامروف از قزاقستان روی سکوی سوم ایستاد. خدابخشی پس از پیروزی برابر کاراته کاهایی از بلژیک، بلاروس فرانسه و ایتالیا در نیمه نهایی به پورشیب باخت به ملاقات رده بندی رفت.

در ادامه این مسابقات شیما آل سعدی در پیکار نهایی وزن 61- کیلوگرم و ذبیح الله پورشیب در ملاقات نهایی وزن 84- کیلوگرم برای کسب مدال طلا مبارزه خواهند کرد.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 12755

به "علیپور، عسگری و خدابخشی هم برنز گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیپور، عسگری و خدابخشی هم برنز گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید