فرصت طلایی المپیکی شدن شمشیربازان در خطر، ویزای مصر صادر نشده!

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، جام جهانی مصر ششمین مرحله رقابت های انتخابی المپیک در رشته شمشیربازی اسلحه سابر به حساب می آید که از جمعه 24 آبان ماه آغاز شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

فرصت طلایی المپیکی شدن شمشیربازان در خطر، ویزای مصر صادر نشده!

تیم ملی شمشیربازی ایران که به واسطه حضور در پنج میدان گزینشی به کسب سهمیه تیمی المپیک بسیار نزدیک شده، حضور در این رویداد را در برنامه دارد. قرار است این تیم با چهار شمشیرباز صبح پنجشنبه راهی مصر شود اما هنوز ویزای تیم صادر نشده است.

این در حالی است امید زیادی وجود دارد از حضور در جام جهانی مصر، سهمیه تیمی شمشیربازی اسلحه سابر برای المپیک قطعی شود اما در صورت عدم صدور ویزا این فرصت تا رویداد گزینشی بعد از دست خواهد رفت.

تیم ملی شمشیربازی ایران در حال حاضر در جایگاه ششم جهان واقع شده است. در صورتیکه ایران بتواند در جمع چهار تیم برتر رنکینگ جهانی واقع شده است سهمیه مستقیم المپیک را از آن خود خواهد کرد.

طبق برنامه مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی شمشیربازانی هستند که باید با هدایت پیمان فخری در جام جهانی مصر به مصاف حریفان شان بروند. این رقابت ها در هر دو بخش تیمی و انفرادی برگزار می شود. در بخش انفرادی مجتبی عابدینی به دلیل در اختیار داشتن جایگاه دهم جهان از دیدارهای مقدماتی معاف است و دیدارهایش را از جدول 64 نفره آغاز می کند.

در صورت عدم صدور ویزا و از دست رفتن جام جهانی مصر، تیم ملی شمشیربازی باید با حضور در دیگر میادین گزینشی المپیک برای قطعی کردن سهمیه خود تلاش کند. میادین کسب امتیاز المپیکی که بعد از جام جهانی مصر در برنامه تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر واقع شده است، به این شرح است:

* مسابقات جام جهانی لهستان- ورشو (12 تا 14 بهمن ماه 98)

* مسابقات جام جهانی ایتالیا-پادووا (17 تا 19 اسفندماه 98)

* مسابقات جام جهانی مجارستان- بوداپست (2 تا 4 فروردین ماه 99)

به گزارش خبرنگاران، جام جهانی مصر در واقع جایگزین یک دوره جام جهانی شده که قرار بود به میزبانی الجزایر برگزار شود.

الجزایر اما به دلیل عدم آمادگی برای میزبانی جام جهانی یک ماه پیش از برگزاری آن انصراف داد. از آنجا که این رویداد مختص قاره آفریقا است، مصر به عنوان محلِ جدید برگزاری جام جهانی در این قاره انتخاب شد.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 10591

به "فرصت طلایی المپیکی شدن شمشیربازان در خطر، ویزای مصر صادر نشده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت طلایی المپیکی شدن شمشیربازان در خطر، ویزای مصر صادر نشده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید