فروش 200 میلیون دلاری علاء الدین در 3 روز

به گزارش مجله سلو بلاگ، فیلم جدید علاء الدین در سه روز نخست اکران در بیشتر مناطق دنیا از جمله آسیا، آمریکای لاتین و اغلب کشورهای اروپایی در صدر جدول فروش نهاده شد.

فروش 200 میلیون دلاری علاء الدین در 3 روز

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسکرین، این فیلم به کارگردانی گای ریچی نسخه ای جدید از انیمیشن قدیمی و کلاسیک علاء الدین محصول سال 1992 میلادی است که از تاریخ 24 می به طور همزمان اکران خود را در گیشه سینمای آمریکا و بین الملل شروع کرد و توانست به فروش دنیای بالغ بر 207 میلیون دلار در سه روز نخست اکران دست یابد.

فیلم جدید علاء الدین که در آن ویل اسمیت در نقش غول چراغ جادو صداپیشگی می نماید در 4400 ساله سینمای آمریکای شمالی به فروش 86 میلیون دلاری دست یافت و در سایر کشورهای دنیا نیز در مجموع فروش 121 میلیون دلاری را رقم زد.

در میان کشورهای خارجی میزبان اکران عمومی علاء الدین، چین با 18.7 میلیون دلار بهترین عملکرد را در چند روز نخست اکران داشت. علاء الدین از فروش شروعین فیلم سیندرلا و کتاب جنگل در آمریکای لاتین پیشی گرفته است و در این منطقه مکزیک با 9.2 میلیون دلار در سه روز بهترین آمار را به نام خود ثبت کرد.

در اروپا نیز فروش این فیلم در سه روز نخست از فروش سیندرلا و مالیفیسنت از محصولات دیگر کمپانی دیزنی در مدت مشابه بالاتر است. این انیمیشن جدیدترین محصول از نسخه های بازسازی شده انیمیشن های کلاسیک کمپانی دیزنی است. پیش از این نسخه های جدید آثاری چون دیو و دلبر، کتاب جنگل و سیندرلا به سینما آمده است.

فیلم انتقام جویان: آخر بازی نیز با اضافه کردن فروش 32.1 میلیون دلاری، جمع فروش دنیای خود را به 82.67 میلیارد دلار رساند تا به رکورد فیلم آواتار (2.78 میلیارد دلار) به عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای دنیا بیش از پیش نزدیک گردد.

انتقام جویان: آخر بازی دنباله انتقام جویان: جنگ ابدیت (2018) و همچنین انتقام جویان (2012) و انتقام جویان: عصر اولتران (2015) است و بیست و دومین فیلم در دنیای سینمایی مارول است که برادران روسو آن را با فیلمنامه ای مشترک از کریستوفر مارکوس و استیون مک فیلی کارگردانی نموده اند. این فیلم با 1.1 میلیارد دلار پرفروش فیلم تمام ادوار در منطقه آسیاپاسیفیک است، جایی که چینی ها تاکنون فروش 629 میلیون دلاری را برای این فیلم رقم زده اند.

فیلم جدید انتقام جویان با 264 میلیون دلار، پرفروش ترین فیلم تاریخ آمریکای لاتین است این در حالی است که در اروپا این فیلم با پیشی دریافت از قسمت آخر هری پاتر و مجموعه ارباب حلقه ها در رتبه پنجم پرفروش ها از گذشته تاکنون قرار گرفته است.

رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، مارک رافلو، کریس همسورث، اسکارلت جوهانسون، جرمی رنر، دان چیدل، پل راد، بری لارسون، ردلی کوپر و جاش برولین از بازیگران این فیلم ابرقهرمانی هستند.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 5159

به "فروش 200 میلیون دلاری علاء الدین در 3 روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش 200 میلیون دلاری علاء الدین در 3 روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید