فشار کرونا بر گوگل 2 هزار کارمند را بیکار کرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، شرکت گوگل به علت شیوع کرونا، هزاران پیشنهاد شغلی به کارگران موقت و پیمانکاران را نادیده گرفته است، زیرا این شرکت همچنان درگیر همه گیری کرونا است.

فشار کرونا بر گوگل 2 هزار کارمند را بیکار کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوگل پیشنهادات شغلی که برای بیش از دو هزار کارگر قراردادی و موقت در نظر گرفته بود لغو نموده است. این جدیدترین اقدام کاهش هزینه ها در شرکت گوگل است که مشاغل تبلیغاتی خود را نیز تحت فشار قرار داده است.

بیشتر بدانید:

چگونه 3 دستگاه هوشمند را یکجا شارژ کنیم؟ +تصاویر

چگونه می توانیم از هک شدن جلوگیری کنیم؟

چرا 14 خرداد روز مهمی برای کاربران اندرویدی است؟

بسیاری از این پیمانکاران، مشاغل تمام وقت خود در گوگل را از دست داده اند و اکنون باید در یک بازار کار پر تنش به دنبال اشتغال باشند. گوگل، که در حوزه تبلیغات نیز به شدت صدمه دیده است و در معرض فشار بیماری همه گیر کرونا است دیگر توانایی استخدام مجدد افراد را ندارد.

سخنگوی گوگل در این خصوص بیان کرد که اقدام به کاهش تعداد پیمانکاران مطابق با سیاست قبلی شرکت برای کاهش فشار های شغلی در سال 2020 است و اتفاق عجیبی رخ نداده است. اما شرح نداد که این تغییرات چگونه بی اثر خواهند بود. آن هم در حالی که بیش از نیمی از نیروی کار گوگل از پیمانکاران و کارگران ساخته شده است. اما این کارمندانی که غالباً به وسیله آژانس های خارجی تامین می شوند، از بسیاری از مزایا یا حمایت های استخدامی کارمندان تمام وقت گوگل محرومند.

علاوه بر این، بسیاری از هدایت های ارائه شده به کارگران پیمانکاری می توانند متناقض و گیج کننده باشند. بیماری همه گیر کرونا خطوط گسل بین کارگران تمام وقت و پیمانکار را بیشتر نشان داده است، به طوری که اخیراً بیزینس اینسایدر گزارش نموده است که بعضی از نیرو های کار موقت گوگل از دسترسی به مزایایی مانند مراقبت از کودک محروم شده اند.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 17765

به "فشار کرونا بر گوگل 2 هزار کارمند را بیکار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فشار کرونا بر گوگل 2 هزار کارمند را بیکار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید