معرفی هتل ویوانتا بای تاج دوارکا نیو دهلی ، 5 ستاره

به گزارش مجله سلو بلاگ، هتل ویوانتا بای تاج دوارکا نیو دهلی | Vivanta New Delhi

هر آنچه که از هتل های دلی در خاطر خود دارید را دور بریزید. اینجا شما با هتلی روبرو خواهید بود که نماهایی فضایی گونه و بسیار مدرن دارد. هتل ویوانتا بای تاج دوارکا نیو دهلی گویا در دهلی طراحی نشده و انگار وارد یکی از هتل های اروپایی شده اید. بنابراین این هتل 5 ستاره فوق العاده و اقامت در تمام اتاق های آن، برای هر گردشگری که تصاویر آن را می بیند، جذاب خواهد بود. امکانات رفاهی و تفریحی بی شمار و موقعیت خوب هتل از دیگر مزایای رزرو اتاق در این هتل است. ضمناً نباید دسترسی عالی و نزدیکی هتل به ایستگاه های مترو را فراموش نمود. بنابراین خدمات رفاهی، امکانات تفریحی، رستوران ها، امکانات درون اتاق ها به همراه طراحی ویژه آن ها، دسترسی به جاذبه های گردشگری دهلی نو و موقعیت هتل ویوانتا بای تاج دوارکا نیو دهلی را در ادامه این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران بخوانید. حتما از طرافداران این هتل خواهید شد.

معرفی هتل ویوانتا بای تاج دوارکا نیو دهلی ، 5 ستاره

خدمات رفاهی در هتل ویوانتا بای تاج دوارکا نیو دهلی

ساختمان هتل ویوانتا بای تاج دوارکا نیو دهلی، 5 طبقه با نمایی زیبا و بی نظیر است که در سال 2015 ساخته شده است. در فضای عمومی هتل به روزنامه های اصلی دهلی نو و دنیا دسترسی خواهید داشت و می توانید اخبار جدید را هنگامی که در حال خوردن قهوه و نوشیدنی هستید، بخوانید. اگر برای تجارت و کار به دهلی نو آمده اید هتل مناسبی آمده اید. از فضای کنفراس گرفته تا اتاق های ملاقات به همراه تمام خدمات مورد احتیاجتان در اینجا فراهم خواهد بود.

چترهای آفتابگیر و جایگاه های راحتی در اطراف استخر قرار دارند. این هتل ترانسفر فرودگاهی داشته و پارکینگ به همراه خدمات حمل و نقلی مانند تاکسی با پرداخت هزینه آن در دسترس است. نگهداری از بچه ها و امکانات سرگرمی آن ها نیز در دسترس است.

کارکنان هتل به 5 زبان هندی،پرتغالی، آلمانی، فرانسوی و انگلیسی با مهمانان صحبت می نمایند.

ورود به هتل ویوانتا بای تاج دوارکا نیو دهلی، از ساعت 2 بعد از ظهر آغاز می گردد و تا ساعت 2 صبح ادامه دارد. برای تخلیه اتاق، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید. کمترین سن ورود افراد برای چک-این، 18 ساله است.

امکانات رفاهی میز پذیرش و هتل را با کلیک بر روی علامت روبرو خواهید خواند.

ورود حیوانات به این هتل ممنوع بوده و استندی برای روزنامه و مجله در لابی هتل قرار گرفته است. پیشنهاد می دهیم که شما هم سری به این مغازه جذاب بزنید. تمام اتاق ها و فضاهای عمومی، تهویه مطبوع و اینترنت وای فای رایگان خواهند داشت. خدمات نگهداری از بچه ها، خدمات وی آی پی، کرایه ماشین و… با پرداخت هزینه آن، در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

امکانات تفریحی هتل ویوانتا بای تاج دوارکا نیو دهلی

باشگاه سلامت، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی با امکانات ویژه و تناسب اندام می تواند سرگرم نماینده شما درون هتل باشد. هتل ویوانتا بای تاج دوارکا نیو دهلی می تواند خستگی گردش روزانه را از شما دور کند. استخر روبازی برای بچه ها در کنار استخر اصلی هم وجود داشته و خانواده های مهمان بهترین امکانات رفاهی را در این زمینه خواهند داشت. یک باشگاه ورزشی با تمام امکانات ورزشی و دستگاه های مختلف برایتان فراهم شده است. 2 رستوران و یک کافی شاپ هم به صورت مجزا برایتان فراهم شده است. اتاق بخار، سالن آرایشگاه و بسیاری دیگر را در اینجا خواهید داشت.

امکانات تفریحی هتل با کلیک بر روی علامت روبرو خواهید خواند.

رستوران های هتل

بوفه صبحانه هتل هر روزه از ساعت 07 تا 10:30 برای کلیه مهمانان آماده خواهد بود. بوفه صبحانه تنها در صورت پرداخت شارژ صبحانه در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

  • کافی شاپ سرو Creo: این کافی شاپ بهترین وعده های بین المللی را برای صبحانه، ناهار و شام سرو می کند. منوی بچه ها داشته و هر روز و به صورت شبانه روزی باز است. همچنین عصرها برنامه های ویژه ای برای مهمانان برگزار می کند.
  • رستوران ایندوس اکسپرس Indus Express: این رستوران تنها وعده های غذایی برای شام را سرو می کند.
  • رستوران تریپل Tipple: این رستوران هم در مکان هتل واقع شده و هر روز می توانید برای سفارش غذا و یا برطرف خستگی به این رستوران مراجعه کنید.

امکانات اتاق های هتل ویوانتا بای تاج دوارکا نیو دهلی

باید گفت که طراحی دیوارها و فضاهای درون اتاق، در نگاه اول شما را مجذوب خود می کند. همچنین بهترین امکانات را در هر یک از اتاق ها و سوئیت ها پیدا خواهید نمود. درون اتاق ها برایتان روزنامه رایگان می آورند. کتری برقی و امکان تهیه چای در اتاق خواهید داشت. درون حمام ها تمام وسایل بهداشتی و حتی حوله مورد احتیاج شما مهمانان قرار داده شده است.

تمیزی این فضاها شما را راضی نگه می دارد. یخچالی کوچک برایتان در نظر گرفته اند. بطری های آب معدنی بر روی میز قرار دارند و تلویزیون تمام شبکه های دنیای را به شما نشان می دهد. ملافه ها از پارچه های ایتالیایی با جنس های مرغوب انتخاب شده و کفپوش موکت شده اتاق ها همگی تمیز هستند. تهویه درون اتاق فضای مطبوعی را به وجود آورده و البته از سرویس خاموش نمودن لامپ های اتاق با سیستم اتوماتیک برخوردار خواهید بود.

تمام 250 اتاق و سوئیت های این هتل برای اقامت شما مهمانان آماده و تمیز شده اند. اینترنت رایگان وای فای در اتاق ها دارید. هر یک از سوئیت های خانوادگی امکانات بیشتری از جمله امکان دسترسی به استخر بچه ها، تخت رایگان نوزاد در اتاق، مراقبت از بچه ها حتی در اتاق هتل و دلیوری اسنک دارند.

مجموع امکانات اتاق های هتل با کلیک بر روی علامت روبرو خواهید خواند.

برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از آن، می توانید سری به قسمت رزرو هتل ویوانتا بای تاج دوارکا نیو دهلی در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل ویوانتا بای تاج دوارکا نیو دهلی

سوئیت کینگ دولوکس با نام آلور

  • مساحت: 68 متر مربع
  • نما: رو به شهر
  • تخت: یک تخت بزرگ دو نفره کینگ - فضایی بسیار جذاب با پنجره های بزرگ - ظرفیت اقامت 3 بزرگسال و اضافه نمودن 2 کودک - قابلیت افزودن تخت به اتاق وجود دارد. هرچند که تنها یک اتاق خواب داشته اما می تانید از فضای نشیمن سوئیت بهره ببرید.

اتاق پریمیوم ایندولجنس

  • مساحت: 33 متر مربع
  • نما: رو به شهر
  • تخت: دو تخت یک نفره بزرگ - ظرفیت 3 نفر با قابلیت افزودن 2 کودک

اتاق پریمیوم ایندولجنس کینگ

  • مساحت: 33 متر مربع
  • نما: رو به شهر
  • تخت: یک تخت دو نفره کینگ - در مجموع امکان اقامت 2 بزرگسال و یک کودک را دارد.

اتاق دولوکس دیلایت تویین

  • مساحت: 33 متر مربع
  • نما: رو به شهر
  • تخت: دو تخت یک نفره - ظرفیت اقامت 3 بزرگسال و 2 کودک - قابلیت افزودن تخت اضافه به اتاق

دولوکس دیلایت کویین

  • مساحت: 33 متر مربع
  • نما: رو به شهر
  • تخت: یک تخت بزرگ کویین و یک سوفا در اتاق نشیمن- ظرفیت اقامت 3 بزرگسال و 2 کودک

سوپریور چارم با تخت کینگ

  • مساحت: 33 متر مربع
  • از امکانات اتاق می توان به دوش و وان در حمام اشاره نمود.
  • تخت: یک تخت بزرگ کینگ و یک سوفا در اتاق نشیمن- ظرفیت اقامت 3 بزرگسال و 2 کودک - با قابلیت افزودن تخت اضافه به اتاق

سوپریور چارم با تخت تویین

  • مساحت: 33 متر مربع
  • از امکانات اتاق می توان به دوش و وان در حمام اشاره نمود.
  • تخت: یک تخت بزرگ کینگ و یک سوفا در اتاق نشیمن- ظرفیت اقامت 3 بزرگسال و 2 کودک - با قابلیت افزودن تخت اضافه به اتاق

فاصله هتل تا جاذبه های دهلی نو

هتل 5 ستاره ویوانتا بای تاج دوارکا نیو دهلی در نزدیکی ایستگاه های مترو قرار گرفته ایت. به طور مثال برای دسترسی به ایستگاه مترو دوارکا سکتور 21 تنها 20 متر یعنی 20 قدم فاصله دارید. به راحتی با دسترسی به این ایستگاه می توانید خود را به دیگر جاذبه های دهلی نیز برسانید. یادتان باشد که خود مترو دهلی نو نیز را می توان جزو جاذبه های دهلی دانست. ایستگاه مترو دوارکا سکتور 8 هم از هتل ویوانتا بای تاج دوارکا نیو دهلی 1.74 کیلومتر فاصله دارد. تا مرکز شهر، حدود 25 کیلومتر فاصله دارید.

بیشتر فضاهای خدماتی مانند بیمارستان و دهلی دیوتی فری یا دیگر ایستگاه های مترو این شهر در ناحیه تاریخی و قدیمی دوارکا در فاصله کمتر از 3 کیلومتر به هتل قرار گرفته اند. پس در نهایت بدون کرایه تاکسی و با کمی پیاده روی و با داشتن نقشه ای در دست می توانید خود را به این مکان ها برسانید. کلینیک گاسترو لیور نیز تا این مکان تنها 4.53 کیلومتر فاصله دارد.

و اما جاذبه های مشهور دهلی تو و دوارکا تا هتل ویوانتا بای تاج دوارکا نیو دهلی چقدر فاصله دارند؟

قطب منار: از هتل 12.8 کیلومتر دورتر است که اگر با تاکسی بروید 15 دقیقه و با مترو دهلی 15 دقیقه ای می رسید.

رشتراپاتی بهاوان: تا این جاذبه 15.42 کیلومتر فاصله دارید. توسط تاکسی 20 دقیقه ای و با استفاده از وسایل نقلیه عمومی حدود 25 دقیقه ای می رسید.

گورادوارا بانگلا صاحب: این مکان تا محل اقامت شما، 16.85 کیلومتر فاصله داشته که بهترین راه مترو یا کرایه ریکشاو است.

  • راجپس: تا این موزه 16.98 کیلومتر فاصله داشته و بهترین راه شرکت در تور های بازدید دهلی نو یا تاکسی است.
  • دروازه هند: تا این جاذبه 18 کیلومتر فاصله دارید که توسط تاکسی 25 دقیقه ای و با استفاده از وسایل نقلیه عمومی حدود 30 دقیقه ای می رسید.
  • آرامگاه همایون: تا این جاذبه 31 کیلومتر فاصله دارید که توسط تاکسی 25 دقیقه ای و با استفاده از وسایل نقلیه عمومی حدود 30 دقیقه ای می رسید.
  • جاذبه دیدنی بنای لوتوس: از هتل 56 کیلومتر دورتر از هتل است که اگر با تاکسی بروید 25 دقیقه و با مترو دهلی 35 دقیقه ای می رسید.
  • قلعه رد: از هتل 21کیلومتر دورتر از هتل است که اگر با تاکسی بروید، 30 دقیقه می رسید.
  • فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی دهلی: فرودگاه اصلی دهلی تا شما 1 کیلومتر فاصله دارد که تاکسی بعد از یک ساعت شما را می رساند. ریکشاو از تاکسی ارزان تر است. اگر ترانسفر فرودگاهی به هتل درخواست نداده اید، حتما برای کرایه با رانندگان هندی چانه بزنید و کمترین قیمت را بگیرید.

موقعیت هتل ویوانتا بای تاج دوارکا نیو دهلی

می توانید موقعیت مکانی این هتل 5 ستاره دهلی نو را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

هند، دهلی 110075، دهلی نو، دوارکا، سکتور 21، جاده کنار ایستگاه مترو

Metro Station Rd, Sector 21, Dwarka, New Delhi, Delhi 110075, India

منبع: booking.com

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: الی گشت
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 6968

به "معرفی هتل ویوانتا بای تاج دوارکا نیو دهلی ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل ویوانتا بای تاج دوارکا نیو دهلی ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید