معلمان کشور درباره اینترنت رایگان بخوانند

به گزارش مجله سلو بلاگ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بسته رایگان 20 گیگی برای معلمان از امروز فعال می شود که تا خردادماه این بسته قابل استفاده است.

معلمان کشور درباره اینترنت رایگان بخوانند

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، محمدجواد آذری جهرمی با اشاره به تحقق بیشتر شعار در خانه بمانیم و تسهیلات بیشتر به مردم گفت: این بیماری پدیده فراگیر در حدود 160 کشور جهان است و در بیشتر کشورها شبکه های ارتباطی دچار کندی شده است.

وی اضافه نمود: ما در این خصوص تلاش های گسترده ای کردیم و با تلاش به بخش خصوصی و اپراتورها از دو هفته پیش مصرف پهنای باند به حدود چهار هزار گیگابیت در ثانیه رسید که این میزان در سال 92 حدود 73 گیگبایت بود و ما اکنون به چهارهزار گیگابیت رسیده ایم و قبل از شیوع بیماری کرونا این رقم دو هزار و 600 گیگابیت بود که جهش قابل توجهی به حساب می آید.

آذری جهرمی شرح داد: در همین مدت ظرفیت سرویس های داخلی به حدود دو هزار و 500 گیگابیت در ثانیه رسیده است یعنی مجموعه شبکه ما شش و نیم ترابیت در ثانیه را مدیریت می کند.

وی همچنین درباره خدمات در نظر گرفته شده برای معلمان که در این بازه تعطیلات به شیوه آموزش الکترونیک فعالیت داشتند، گفت: در این روزها اپراتورهای تلفن همراه گسترش شبکه هایشان را با جدیت به پیش می برند و ما امروز بسته هدیه رایگان 20 گیگی را برای معلمان فعال می کنیم که تا خردادماه قابل استفاده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: برای دانشگاه ها نیز خدمات آموزشی از راه دور را رایگان کردیم و 90 سایت را هم که در حوزه خرید مردم فعالیت می کنند با معرفی وزارت صنعت رایگان کردیم.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 14372

به "معلمان کشور درباره اینترنت رایگان بخوانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معلمان کشور درباره اینترنت رایگان بخوانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید