نمایشگر وان پلاس 7 پرو از HDR10

به گزارش مجله سلو بلاگ، بیشتر مشخصات فنی وان پلاس 7 پرو تایید شده و دیگر با گوشی راز آلودی روبرو نیستیم. درواقع بیشتر مشخصات فنی این گوشی، توسط حساب رسمی وان پلاس و مدیرعامل این شرکت، اعلام شده است. در این بین، به نظر می رسد که نمایشگر، مهم ترین بخش گوشی وان پلاس 7 پرو باشد. امروز مدیرعامل شرکت وان پلاس یعنی Pete Lau، اعلام نموده که نه تنها نمایشگر 90 هرتزی وان پلاس 7 پرو قرار است رزولوشن QHD+ داشته باشد، بلکه این نمایشگر از تکنولوژی HDR10+ نیز پشتیبانی می نماید.

نمایشگر وان پلاس 7 پرو از HDR10

در دنیای گوشی های هوشمند، نمی توان محصولات زیادی را پیدا کرد که در حال حاضر از تکنولوژی HDR10+ در نمایشگرهای خود بهره می برند. برای مقایسه، HDR10 می تواند تا 1000 نیتس روشنایی نقطه ای را به نمایشگرها بیاورد در صورتی که HDR10+ این عدد را به 4000 نیتس می رساند. اگر به یاد داشته باشید، موسسه DisplayMate که نمایشگرهای موبایلی را آنالیز می نماید نیز به نمایشگر وان پلاس 7 پرو امتیاز A+ را داده بود و ما نیز نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم که نمایشگر وان پلاس 7 پرو چقدر خوب است. خوشبختانه زمان زیادی هم تا معرفی وان پلاس 7 پرو باقی نمانده و تنها یک هفته با معرفی این گوشی فاصله داریم.

علاوه بر این خبر، مدیرعامل وان پلاس تایید نموده که گوشی OnePlus 7 Pro از تکنولوژی UFS 3.0 برای حافظه داخلی این گوشی استفاده می نماید. این یعنی عملکرد این گوشی در مجموع نسبت به نسل قبلی بسیار بهتر و روان تر خواهد شد و به این ترتیب، وان پلاس 7 پرو اولین گوشی پس از گلکسی فولد است که از این تکنولوژی برای حافظه داخلی خود استفاده می نماید. با تمام این تفاسیر، به نظر با یک پرچمدار کامل و عالی از طرف شرکت وان پلاس روبرو هستیم. شما درباره وان پلاس 7 پرو چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 4669

به "نمایشگر وان پلاس 7 پرو از HDR10" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگر وان پلاس 7 پرو از HDR10"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید