نویسنده شدن در نمایشگاه کتاب!

به گزارش مجله سلو بلاگ، از پخش تراکت برای نویسنده شدن و چاپ کتاب در خیابان انقلاب به استقرار غرفه ای برای نویسنده شدن در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رسیده ایم.

نویسنده شدن در نمایشگاه کتاب!

به گزارش خبرنگاران، از در که وارد شبستان مصلا می شوید درست مقابل غرفه خانه کتاب، غرفه ای مستقر شده است با تبلیغ نویسنده شدن که مشتریانی برای خود جذب می کند؛ به آن ها کتاب های شان را معرفی می کنند و تأکید دارند نوشته های تان توسط استادان خوانده و در قالب کتابی چاپ خواهد شد، آن هم به صورت مشارکتی.

خاتمه نامه ها را کتاب می کنیم حتی با یک نسخه! یا خاطرات شما را چاپ می کنیم، نقد و اقساط؛ این ها مضمون تراکت هایی است که در خیابان انقلاب پخش می شود، اما این انتظار وجود ندارد در نمایشگاه کتاب هم شاهد چنین اتفاق هایی باشیم.

مسئول غرفه نویسنده شو می گوید چهار دانشجو هستند که سال گذشته غرفه ای داشتند و کسانی که مایل بودند می توانستند در کارگاه هایی با حضور استادان شرکت کنند و سپس کتاب های شان چاپ شود؛ جالب آن که نام استادان را هم به درستی نمی داند. می گوید امسال تصمیم گرفته اند با توجه به این که هزینه کارگاه ها بسیار بالاست، کتابی با عنوان نویسنده شو منتشر کنند. مراجعه کنندگان هم می توانند با تخفیف این کتاب را بخرند. معتقدند این کتاب که در 26 گام تهیه شده راه نویسنده شدن را نشان می دهد. کسانی که می خواهند نویسنده شوند، مطابق با کتاب نوشته های خود را برای آن ها می فرستند و استادانی که نمی خواهند نام شان فاش شود؟! این داستان ها و نوشته ها را می خوانند و در صورت تأیید، کتاب به صورت مشارکتی چاپ می شود.

هدف از این اقدام را هم حمایت از نوقلمان عنوان می کنند و می گویند ناشران حاضر نیستند بر روی کتاب کتاب اولی ها سرمایه گذاری کنند.

این که در سطح شهر و در کنار کتاب فروشی های انقلاب تراکت هایی پخش شود که عمدتا منجر به کتاب سازی می شود شاید چیز عجیبی نباشد؛ اما این که در نمایشگاه کتاب تهران این موضوع به این شکل و احتمالا بدون نظارت تبلیغ می شود جای تأمل دارد.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 4313

به "نویسنده شدن در نمایشگاه کتاب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نویسنده شدن در نمایشگاه کتاب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید