نگرانی ما برای استقلال در مورد لیگ قهرمانان آسیاست نه لیگ داخلی

به گزارش مجله سلو بلاگ، اکبر کارگرجم در مصاحبه با خبرنگاران گفت: آبی پوشان فعلا خوب بازی می نمایند و امیدوارم در رشت هم مقابل سپیدرود به برتری برسند.

نگرانی ما برای استقلال در مورد لیگ قهرمانان آسیاست نه لیگ داخلی

وی اضافه نمود: البته سپیدرود تیم خوبی است و در هفته های اخیر به لحاظ کیفی و انسجام تیمی رشد خوبی داشته و این موضوع در نتایج هفته های اخیر این تیم هم به چشم می آید.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: استقلال نسبت به اوایل فصل عملکردی به مراتب بهتر دارد و این نشان می دهد که تیم در نیم فصل دوم می تواند بسیار امیدوار کننده تر به میدان برود.

کارگرجم گفت: به اعتقاد من استقلال در نیم فصل دوم فاصله اش با صدر جدول کم می شود و به کورس قهرمانی می رسد. نگرانی ما زیاد بابت لیگ نیست و این تیم در نیم فصل دوم به شرایط خوب باز می شود. اگر قرار باشد برای این تیم نگران بود، باید نگران لیگ قهرمانان آسیا بود.

وی اضافه نمود: البته استقلال ذاتا همیشه در آسیا نتایج خوبی می گیرد و ما امیدواریم که این نتایج سال جاری هم تکرار شود. اما پر واضح است که تیم برای آسیا باید تقویت شود. شنیدیم که باشگاه به دنبال چند بازیکن خوب برای پست های مختلف است که امیدواریم این اتفاق هرچه زودتر بیفتد. اما آنچه واضح است این است که تیم در هر سه پست احتیاج به ترمیم و استخدام بازیکنان باتجربه برای آسیا دارد.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2113

به "نگرانی ما برای استقلال در مورد لیگ قهرمانان آسیاست نه لیگ داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی ما برای استقلال در مورد لیگ قهرمانان آسیاست نه لیگ داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید