هشدار وزارت کشور روسیه به پناهندگی تماشاگران خارجی جام جهانی 2018

به گزارش مجله سلو بلاگ، وزارت کشور روسیه به تماشاگران خارجی بازمانده جام جهانی 2018 درباره درخواست پناهندگی از این کشور هشدار داد.

هشدار وزارت کشور روسیه به پناهندگی تماشاگران خارجی جام جهانی 2018

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه کومرسانت روسیه، وزارت کشور روسیه خاطرنشان کرد تماشاگران خارجی که پس از انتها جام دنیای فوتبال 2018 در این کشور به صورت غیر قانونی ماندند، نمی تواند از قانون پناهندگی استفاده نمایند.

والنتین کوزاکوف، رئیس دپارتمان مهاجرت وزارت کشور روسیه در این رابطه گفت: طرفداران خارجی که با پاسپورت های ویژه جام دنیای 2018 بدون ویزا به روسیه سفر کردند، مشمول قانون پناهندگی نمی شوند. ما به هیچوجه در خاک روسیه نمی توانیم قانون پناهندگی را برای آن دسته از طرفداران خارجی که پس از انتها جام دنیای در کشورمان باقی ماندند به رسمیت بشناسیم. این قانون شامل افرادی می شوند که به محض عبور از مرزها درخواست خود را طبق کنوانسیون های دنیای ارائه می دهند. نمی توانیم بگوییم افرادی که پس از گذشت 9 ماه از جام دنیای 2018 و اقامت غیر قانونی در روسیه می توانند درخواست پناهندگی بدهند. هدف آنها از سفر به روسیه با توجه به مدارک موجود تماشای دیدارهای جام دنیای 2018 بود و قانون پناهندگی شامل آنها نخواهد شد.

در طول جام دنیای 2018 طرفداران خارجی از سراسر دنیا با دریافت پاسپورت های ویژه هواداری و با در دست داشتن بلیت بازی ها می توانستند بدون ویزا وارد خاک روسیه شوند.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 4130

به "هشدار وزارت کشور روسیه به پناهندگی تماشاگران خارجی جام جهانی 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار وزارت کشور روسیه به پناهندگی تماشاگران خارجی جام جهانی 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید