پدیده یک - استقلال صفر ، شاگردان شفر از قهرمانی دور شدند

به گزارش مجله سلو بلاگ، تیم فوتبال پدیده مشهد با یک گل از سد استقلال گذشت تا خودش به کورس کسب سهمیه آسیایی بازگردد و استقلال از قهرمانی دورتر گردد.

پدیده یک - استقلال صفر ، شاگردان شفر از قهرمانی دور شدند

ایسنا نوشت: تیم های فوتبال پدیده مشهد و استقلال تهران از ساعت 20:15 امروز (شنبه) در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر با قضاوت کوپال ناظمی در استادیوم امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم رفتند و در انتها تیم پدیده با تک گل برزای به پیروزی رسید.

نیمه نخست:

آبی های پایتخت بازی را هجومی آغاز کردند و در ثانیه های ابتدایی، نفوذ ایسما یک موقعیت جدی برای استقلال ایجاد کرد اما پاس او به هم تیمی اش نرسید. در ادامه پدیده خیلی زود به گل رسید و بهنام برزای در دقیقه 8 روی یک ضد حمله تند و تیز و پشت سر گذاشتن چشمی و دانشگر، در موقعیتی تک به تک با حسین حسینی، توپ را از بین پاهای این دروازه بان عبور داد و درحالی که دانشگر به توپ رسیده بود، برزای پیروز شد آن را به گل تبدیل کند.

شاگردان شفر بعد از دریافت گل، سراسیمه درصدد جبران آن برآمدند و در این بین پدیده نیز فضای بهتری را برای ضدحملاتش پیدا کرد. در یکی از این حملات در دقیقه 21 شوت اکبر صادقی با فاصله کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

جدی ترین موقعیت استقلال نیز در دقیقه 39 خلق شد و ضربه سر روزبه چشمی که توسط پاتوسی از روی نقطه کرنر ارسال شده بود با فاصله میلیمتری از بالای دوازه به بیرون رفت.

نیمه دوم:

بازی در نیمه دوم سرعت بیشتری داشت و از یک سو شاگردان شفر سعی در جبران گل خورده داشتند و پدیده نیز بهترین دفاع را حمله می دانست.

در آغاز این نیمه حملات دامنه دار استقلالی ها روی چند صحنه، دروازه پدیده را با تهدیدی جدی رو به رو کرد. دریکی از این حملات، شوت زمینی علی کریمی از پشت محوطه جریمه با فاصله اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 55 پاتوسی و تبریزی با سرعت بالا یک ضدحمله دو نفره را ترتیب دادند اما پاتوسی بعد از چند یک و دو با تبریزی، توپ را بی هدف از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

دقیقه 65 سانتر وریا غفوری با ضربه سر ناامیدکننده پاتوسی حاصلی برای استقلال نداشت.

این موقعیت یک دقیقه بعد توسط بازیکنان پدیده، پاسخ داده شد و این بار سعید صادقی با ضربه سر دروازه استقلال را تهدید کرد. دو دقیقه بعد نیز ضربه سر مهربان با بی دقتی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت. در دقیقه 69 نوبت به خودنمایی طارق همام رسید و شوت سرکش و کات دار او با فاصله اندک از کنار تیر عمودی دروازه راهی بیرون رشد.

شفر در دقایق انتهای بازی با آوردن مهدی قائدی به زمین قصد در بالابردن سرعت بازی داشت که این اتفاق نیز افتاد و این بازیکن سرعتی در چند موقعیت با سرعت بالای خود تأثیرگذار بود. با این حال کوشش بازیکنان استقلال که در دقایق انتهای مضاعف شده بود، ثمری نداشت و بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پدیده سرانجام یافت.

استقلال با این شکست همچنان با 50 امتیاز در رده سوم باقی ماند اما با توجه به فاصله 6 امتیازی اش با صدر جدول، از قهرمانی دورتر شد. پدیده مشهد نیز با کسب امتیاز چهل و نهم در رده پنجم ماند.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 4388

به "پدیده یک - استقلال صفر ، شاگردان شفر از قهرمانی دور شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پدیده یک - استقلال صفر ، شاگردان شفر از قهرمانی دور شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید