پرستار بچه هوشمند 24 ساعته از نوزاد مراقبت می نماید

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، مراقبت از یک نوزاد یک شغل 24 ساعته به حساب می آید. اما والدین نمی توانند 24 ساعت روز چشم از نوزاد خود برندارند. درهمین راستا به تازگی یک مانیتور هوشمند نوزاد ابداع شده که با استفاده از هوش مصنوعی به والدین یاری می نماید 24 ساعت در 7 روز هفته مراقب فرزند خود باشند.

پرستار بچه هوشمند 24 ساعته از نوزاد مراقبت می نماید

این گجتSimCam Baby نام دارد. تا مدتی قبل دستگاه های مانیتور نوزاد فقط اطلاعات صوتی را پخش می کردند اما اکنون دروبین های کوچکتر و ارزانتر تصاویر ویدئویی را نیز فراهم می نمایند.

از سوی دیگر فناوری بی سیم نیز به والدین اجازه می دهد حتی از بیرون خانه نوزاد خود را کنترل نمایند.

جالب آنکه گجتSimCam Baby دارای دوربین و قابلیت بی سیم و البته الگوریتمی است که مانند یک پرستاربچه مجهز به هوش مصنوعی عمل می نماید. این بدان معنا است که اگر نوزاد بخواهد از گهواره خود خارج گردد یا خارج از منطقه تعیین شده، بازی کند به والدین او پیغام هشدار ارسال می گردد.

حتی اگر نوزاد غلت بزند یا هنگام خواب صورت او پوشیده گردد، گجت به والدین اطلاع رسانی می نماید. این پرستار بچه هوشمند هنگام گریه نوزاد یک موسیقی آرامبخش برای او پخش می نماید.

علاوه بر تمام این موارد یک دوربین مادون قرمز با وضوح 1080 پیکسل در گجت وجود دارد که تمام شب نوزاد، دما و رطوبت محل نگهداری او را رصد می نماید.

همچنین هنگامیکه نوزاد می خندد این گجت به طور اتوماتیک آن لحظه را ثبت می نماید. اپلیکیشن آن نیز لحظه ثبت شده را با فشار یک دکمه برای خانواده و دوستان در شبکه اجتماعی منتشر می نماید.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 10819

به "پرستار بچه هوشمند 24 ساعته از نوزاد مراقبت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرستار بچه هوشمند 24 ساعته از نوزاد مراقبت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید