چرا بازه های ارسال سفارش به صورت موقت محدود شده بود؟

به گزارش مجله سلو بلاگ، در روز های گذشته افزایش شدید خریدهای آنلاین در بحران کرونا باعث شد تا تعدادی از مشتریان با عدم امکان انتخاب بازه ارسال روبه رو شوند. همزمان همکاران خبرنگاران در فرآیند پردازش، تأمین، بسته بندی و ارسال سفارش ها با حجم کار بسیار زیادی روبه رو شدند.

چرا بازه های ارسال سفارش به صورت موقت محدود شده بود؟

برای پاسخ به این افزایش چند برابری نیازمند توسعه زیرساخت های فناورانه و لجستیکی مختلف و نیز افزایش همکاران آموزش دیده ای بودیم که ایجاد آن ها یک شبه ممکن نبود. فروش آنلاین از مراحل متفاوتی مانند انبارداری، تأمین، دریافت و پردازش سفارشات و … تشکیل می گردد که ارسال سفارش فقط یکی از حلقه های این زنجیر است.

در این شرایط بعضی معقتد بودند که سفارش های مشتریان باید با بازه های ارسال طولانی تری، در خبرنگاران پذیرفته می شد که البته این موضوع یاری چندانی به برطرف دغدغه هموطنان نمی کرد. بنابراین برای حفظ کیفیت ارسال و نیز سلامت همکاران مان، در قدم اول به صورت کوتاه مدت تصمیم گرفتیم که بازه های ارسال را به طور موقت، محدود کنیم تا تأمین و ارسال کالاهای ضروری با سرعت بیشتری انجام و سفارش ها با رعایت کامل استانداردهای بهداشتی ارسال گردد. این باعث شد تا بعضی از هموطنان امکان ثبت سفارش را در روزهای گذشته از دست بدهند.

در گام بعدی با انتشار اطلاعیه جذب 2 هزار نیروی جدید و آغاز مصاحبه ها از روز دوم فروردین 1399 ظرفیت ارسال و پردازش را با توجه به وسعت مراکز و انبارهای خبرنگاران به حداکثر رساندیم.

با گذشت 17 روز از فروردین بیش از 700 نفر جذب شده و برای افزایش ظرفیت فروش آنلاین خبرنگاران و 40 هزار کسب وکاری که محصولاتشان را از طربق خبرنگاران به سراسر کشور عرضه می نمایند مشغول به کار شدند. فرایند استخدام تا جذب 2 هزار نیروی جدید ادامه خواهد داشت.

اگر از کسانی هستید که در روزهای گذشته با پیغام عدم امکان ثبت سفارش روبرو شده اید، عذرخواهی ما را بپذیرید. خوشبختانه هم اکنون با اقدامات مختلف و بهبودهایی که در بخش های مختلف خبرنگاران انجام گرفت، محدودیت های بازه های ارسال سفارش برداشته شده است.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 14880

به "چرا بازه های ارسال سفارش به صورت موقت محدود شده بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا بازه های ارسال سفارش به صورت موقت محدود شده بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید