کارت زرد بیشتر رویای دختران فوتبالیست ایران را بر باد داد

به گزارش مجله سلو بلاگ، تیم فوتبال دختران زیر 19 سال ایران در سومین ملاقات خود که امروز در مرحله دوم رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی ویتنام برگزار گردید، با پیروزی پنج بر یک نخستین پیروزی خود را تجربه کرد و خیز نهایی برای صعود به مرحله نهایی را برداشت.

کارت زرد بیشتر رویای دختران فوتبالیست ایران را بر باد داد

اگر چه ملاقات تیم های کره جنوبی و ویتنام نیز امروز با شکست 2 بر یک ویتنام همراه بود، اما به دلیل تعداد کارت های زرد و قرمز داده شده به بازیکنان 2 تیم ایران و ویتنام، این تیم ویتنام بود که امروز با خوش شانسی به عنوان تیم دوم راهی مرحله نهایی شد تا فوتبالیست های جوان ایران در میدان قهرمانی آسیا حضور نیابند.

ملی پوشان ایران در این مرحله با ویتنام، لبنان و کره جنوبی در گروه B همبازی بودند. نماینده ایران در ملاقات نخست برابر ویتنام به تساوی یک بر یک دست یافت، در بازی دوم مقابل کره جنوبی شکست را با نتیجه 2 بر صفر پذیرفت و در نهایت با پیروزی برابر لبنان به کار خود در این رقابت ها خاتمه داد.

براین اساس تیم کره جنوبی با کسب سه پیروزی برابر تیم های لبنان (9 بر صفر)، ایران(2 بر صفر) و دختران ویتنامی (میزبان) به عنوان تیم نخست این گروه به مرحله نهایی صعود کرد. تیم میزبان با کسب تساوی برابر ایران، شکست چهار بر یک برابر لبنان و شکست مقابل کره جنوبی به عنوان تیم دوم به دور بعد صعود کرد.

این در حالی بود که تیم ایران نیز با کسب 4 امتیاز با تیم میزبان هم امتیاز بود.

در گروه نخست این رقابت ها (A) استرالیا با 9 امتیاز از سه پیروزی در برابر تیم های ازبکستان، میانمار (میزبان) و نپال به مرحله نهایی صعود نموده است و تیم های میانمار و ازبکستان هر یک با سه امتیاز به ترتیب در رده دوم و سوم ایستاده اند و امروز تیم دوم صعود کننده این گروه معین می گردد ضمن اینکه تیم نپال بدون امتیاز از دور این رقابت هاحذف شده است.

مرحله نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی دختران جوان آسیا پنجم تا هجدهم آبان ماه امسال به میزبانی تایلند برگزار می گردد.

پیش تر تیم های تایلند، ژاپن، کره شمالی و چین به مرحله نهایی رقابت ها قهرمانی آسیا راه یافته اند و تاکنون صعود تیم های کره جنوبی و ویتنام از گروه B و استرالیا از گروه A حتمی شده است.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 10693

به "کارت زرد بیشتر رویای دختران فوتبالیست ایران را بر باد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت زرد بیشتر رویای دختران فوتبالیست ایران را بر باد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید