یوونتوس و پاری سن ژرمن راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران : در شب صعود مقتدرانه یوونتوس ایتالیا به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن فرانسه هم در خانه خود فرصت کسب پیروزی را از والنسیا گرفت تا به جمع هشت تیم پایانی رقابت ها ملحق گردد.

یوونتوس و پاری سن ژرمن راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند

به گزارش خبرنگاران ، در دومین شب از بازی های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 23:15 چهارشنبه شب یوونتوس در خانه به مصاف سلتیک اسکاتلند رفت و این بازی را با نتیجه 2 بر صفر به سود خود به خاتمه رساند تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با پیروزی 5 بر صفر به تیم های رئال مادرید و بورسیا دورتموند در مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها ملحق گردد.

در این بازی نخستین گل را آلساندرو ماتری در دقیقه 24 به ثمر رساند تا اندک امید نماینده اسکاتلند برای جبران شکست 3 بر صفر بازی رفت در خانه، کمرنگ گردد. ماتری از ریباند شوتی که فابیوکوالیارلا در شلوغی محوطه جریمه سلتیک شلیک کرد گلزنی کرد.

کورسوی امید شاگردان نیل لنون به کلی از بین رفت زمانی که خلاقیت پیرلو دوباره یوونتوس را به گل رساند. ستاره ملی پوش خط میانی بانوی پیر با پاس عمقی آرتورو ویدال را صاحب توپ کرد تا او با پاسی عرضی در محوطه 6 قدم فابیو کوالیارلا را مقابل دروازه خالی سلتیک صاحب توپ کند و هم او کار حریف را یکسره کرد.

در بازی همزمان، پاری سن ژرمن فرانسه در خانه خود، استادیوم پارک دو پرنس میزبان والنسیای اسپانیا بود که در خاتمه به نتیجه تساوی یک بر یک بسنده کرد تا با توجه به پیروزی 2 بر یک در بازی رفت در استادیوم مستایا در مجموع با پیروزی 3 بر 2 راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گردد.

گل نخست این بازی را خوناس، هافبک والنسیا در دقیقه 55 به ثمر رساند تا نماینده اسپانیا به جبران شکست بازی رفت امیدوار گردد اما این امید در دقیقه 66 از بین رفت زمانی که اسکیل لاوتزی، کار را برای پاریسی ها به تساوی کشاند.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 7995

به "یوونتوس و پاری سن ژرمن راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس و پاری سن ژرمن راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید