392 هزار نفر اسکان یافتند، خادمان افتخاری به یاری زائران شتافتند

به گزارش مجله سلو بلاگ، غلامرضا نجاتی مهر در تبادل نظر با مهر بیان نمود: از ابتدای فصل تابستان سال جاری تا صبح روز گذشته نهم شهریور ماه تعداد 392 هزار و 202 زائر و گردشگر در مدارس سطح استان شامل یک میلیون و 382 هزار و 927 روز اسکان یافتند.

392 هزار نفر اسکان یافتند، خادمان افتخاری به یاری زائران شتافتند

وی با بیان اینکه در این رابطه نسبت به تجهیز و بهره گیری تعداد 355 مدرسه برای اسکان زائران در مشهد مقدس اقدام شده است ادامه داد: با توجه به ازدحام مسافران و استقبال از طرح اسکان در مدارس لذا نسبت به آماده سازی 370 مدرسه در این شهر زیارتی اقدام شده است.

وی با بیان اینکه آمار مدارس شرکت نماینده و ارایه دهنده خدمات در سطح استان به گردشگران و زائران 470 مدرسه است ادامه داد: بیشتر این مدارس در درجه الف و با امکانات رفاهی لازم از جمله یخچال و فرش و همچنین سرویس های بهداشتی و استحمام همراه است.

وی با بیان اینکه مدارس ارایه دهنده خدمات به سه درجه تقسیم می شوند ادامه داد: بیشتر مدارس با توجه به امکانات در نظر گرفته شده در آنها در زمره درجه الف تقسیم بندی می شوند و دو مدرسه با امکانات ویژه نیز در مشهد مقدس به همین منظور ایجاد شده است.

خادمان افتخاری به یاری زائران شتافتند

نجاتی مهر همچنین از اجرای طرح مشارکت خادمان افتخاری و خدمت رسانی افرادی در قالب مشاوریار، پزشک یار، خدمت یار و زایر یار به عنوان خدمات ویژه و نو سال جاری در مدارس استان به ویژه در مشهد مقدس اطلاع داد.

وی اضافه کرد: در این طرح تلفن های تماس خادمان افتخاری و پزشکان در اختیار زائران قرار داده می گردد تا هر نوع سئوال و یا بر حسب احتیاج خدمات لازم را به طور مثال در مورد یافتن محل اسکان و مکان های گردشگری و یا احتیاج های پزشکی پرسیده و پاسخ دریافت نمایند.

وی با بیان اینکه در این طرح از مشاوران و معلمان مدارس نیز یاری گرفته شده است ادامه داد: هدف از ایجاد این خدمت نو تکریم و استقبال بیشتر و بهتر از زائران امام هشتم(ع) است.

وی اضافه کرد: در راستای ارایه خدمات بیشتر همچنین با مراکز فنی صحبت شده تا خدماتی همچون تعمیر خودرو را در نزدیکترین مکان ممکن و با کمترین هزینه و بهترین خدمات به زائران و مسافران اسکان داده شده در مدارس ارایه نمایند.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 12847

به "392 هزار نفر اسکان یافتند، خادمان افتخاری به یاری زائران شتافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "392 هزار نفر اسکان یافتند، خادمان افتخاری به یاری زائران شتافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید