تبریز، محمدرضا مهاجری: کوشش کردیم به پیروزی برسیم اما دست مان خالی بود، شخصیت تیمی پرسپولیس ما را شکست داد

به گزارش مجله سلو بلاگ، محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز معتقد است، شخصیت تیمی پرسپولیس زمینه ساز پیروزی این تیم مقابل ماشین سازان تبریزی شده است.

تبریز، محمدرضا مهاجری: کوشش کردیم به پیروزی برسیم اما دست مان خالی بود، شخصیت تیمی پرسپولیس ما را شکست داد

به گزارش خبرنگاران از تبریز، محمدرضا مهاجری پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال ماشین سازی تبریز مقابل پرسپولیس ضمن بیان این مطلب گفت: بازی پرفشاری بود. من فکر می کنم در 15 دقیقه اول بازیکنان ما تحت تأثیر جو استادیوم بودند و بعد از آن، بازی متعادل شد. متأسفانه موقعیت های ما گل نشد و همان طور که در بازی های گذشته به مشکل خوردیم در این بازی هم تمرکز لازم را نداشتیم و در دقیقه 92 روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم.

بازی ما و پرسپولیس باید مساوی تمام می شد وی با طرح این مدعا که باید دیدار ماشین سازی - پرسپولیس مساوی تمام می شد، ادامه اضافه نمود: ما در این بازی محدودیت بازیکن داشتیم و مسیح زاهدی در جناح چپ بازی کرد. بازی امروز یک تجربه خوب برای بچه های ما بود که بدانند مقابل تیم های بزرگ چطور بازی نمایند و از موقعیت های شان خوب استفاده نمایند و همین طور هم بدانند که چطور موقعیت به تیم حریف ندهند. امروز دست ما روی نیمکت به مراتب از پرسپولیس خالی تر بود. من به بچه هایم خسته نباشید می گویم. لیگ برای ما ادامه دارد و باید کار کنیم تا به روند خوب مان برگردیم.

باید از ظرفیت تماشاگران استفاده کنیم و قدر آنها را بدانیم سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز درباره حضور پرتعداد تماشاگران نیز گفت: این یک روند خوبی است که تماشاگران استقبال می نمایند و یک وفاق خوبی هم بین تماشاگران وجود دارد. این بازی نوید روزهای بهتری می دهد که ما تجربه خواهیم کرد، ولی ما باید از ظرفیت تماشاگران استفاده کنیم. ما بازی مان را روز به روز بهتر می کنیم. امیدوارم قدر این تماشاگران و شرایط را بدانیم و بازی که می توانیم با دست پر از زمین بیرون بیاییم، با سه امتیاز به انتها برسانیم.

به طرفداران بدهکار شدیم! مهاجری همچنین در نشست خبری پس از بازی مقابل پرسپولیس گفت: سخت است در دیداری که حداقل باید مساوی می شد، شکست بخوریم. ما کم آوردیم. با توجه به اینکه دست مان برای انتخاب بازیکن بسته است، به بازیکنان مان فشار آمد و باعث شد پرسپولیس در دقایق انتهای به گل برسند. بازیکنان ما می توانستند بازی را با پیروزی به انتها برسانند. از همه تماشاگران تشکر می کنم و به آنها خسته نباشید می گویم. یک بدهکاری برای ما به خاطر آنها ماند.

کوشش کردیم به پیروزی برسیم اما دست مان خالی بود وی با بیان اینکه تیمش کوشش کرد به پیروزی برسد، اما دستش خالی بود، توضیح داد: کوشش کردیم به پیروزی برسیم، اما دست مان خالی بود. کوشش کردیم در سیستم هجومی تغییراتی ایجاد کنیم، اما به گل نرسیدیم. غیبت معبودی، نبود جایگزین برای او و استفاده از زاهدی، از همین نقاط به حریف فضا دادیم و گل خوردیم. شما اسامی بازیکنان ذخیره ما را ببینید. ما بازیکنان لازم را نداریم. سعید مهری بازیکنی گمنام است، اما از او در بازی های مان استفاده می کنیم. اگر مدافع داشتیم، از زاهدی به جای معبودی استفاده نمی کردیم. بازیکنان ما مقابل تیم های سپاهان و استقلال کارهای بزرگی انجام داده بودند.

سرمربی ماشین سازی با اشاره به موقعیت های گلزنی تیم خود گفت: در این بازی چند موقعیت خیلی خوب داشتیم و نمی توان آن را کتمان کرد، اما وقتی از فرصت ها استفاده نمی کنیم، حریف فشار می آورد. اگر یک گل بزنید، استرس از تیم برداشته می گردد و راحت تر گل می زنید. اگر بازی با تساوی دنبال گردد هم استرس ایجاد می گردد. همین شرایط برای تیم ما پیش آمد که گل خوردیم و باختیم. امیدوارم بتوانیم تیم مان را جمع و جور کنیم و در دیدارهای آتی نتایج خوبی بگیریم.

قطعاً تیم مان را در نیم فصل تقویت می کنیم مهاجری در پاسخ به این پرسش که آیا ماشین سازان تیم خود را در تعطیلات نیم فصل تقویت خواهند کرد یا خیر، گفت: ما بازیکن لازم را نداریم و تیم مان را قطعاً در نیم فصل تقویت می کنیم. بازیکنی جذب می کنیم تا از فرصت های مان بهره لازم را ببریم.

شخصیت تیمی پرسپولیس بود که توانست ما را شکست دهد وی در این باره که پرسپولیس برابر ماشین سازی از ضدحمله استفاده می کرد، در حالی که این حربه ماشین سازی در دیدارهای قبلی بود، توضیح داد: حرف شما درست است. ما در 10 دقیقه اول سردرگم بودیم، چون بازیکنان ما این فشار را ندیده بودند و ممکن است چنین جوی اثر منفی روی تیم بگذارد. کوشش کردیم بازیکنان را با این شرایط هماهنگ کنیم و از دقیقه 10 به بعد، نظم بازی را در دست بگیریم. امروز شخصیت تیمی پرسپولیس بود که توانست ما را شکست دهد و ما باید شخصیت تیم مان را آنقدر بالا ببریم که در این دیدارها شکست نخوریم.

عالیشاه چند بار طرفداران را تحریک کرد و باید بیشتر تنبیه می شد سرمربی ماشین سازی در مورد حاشیه ایجاد شده پس از اینکه امید عالیشاه توپ را به میان طرفداران این تیم شوت کرد، گفت: در اواخر بازی اتفاقاتی پیش آمد که انتظار نداشتم. طرفداران به خوبی تیم خود را تشویق می کردند، اما عالیشاه حرکتی انجام داد که جو استادیوم را ملتهب کرد. به ناظر داوری هم گفتم که عالیشاه پس از بازی با حرکات دست خود، طرفداران را تحریک کرد. داور می توانست پس از گلی که پرسپولیس زد و عالیشاه تماشاگران ما را تحریک کرد، اخطار بعدی را به او بدهد. عالیشاه چند بار طرفداران را تحریک کرد و می توانست با تنبیه بیشتری روبرو گردد.

مهاجری درمورد نقلوانتقالات باشگاه ماشین سازی گفت: قطعاً بازیکنان جدیدی جذب می کنیم، اما کوشش می کنیم بازی های بعدی را پشت سر بگذاریم و سپس به فکر جذب بازیکن باشیم.

به خاطر بسته بودن دست مان مجبور شدیم تا دقیقه 90 مدارا کنیم وی درباره اینکه ماشین سازی با تیم های بزرگ بهتر بازی می نماید و نیز ضعف این تیم در استفاده از موقعیت های گلزنی گفت: حرف شما را قبول دارم. باید آرام آرام جلو برویم. اگر امروز دستم باز بود، در نیمه اول سه بازیکنم را تعویض می کردم. بازیکنان تحت شرایط بازی قرار گرفته بودند، اما به خاطر بسته بودن دست مان مجبور شدیم تا دقیقه 90 مدارا کنیم. دست ما بسته است تا این تغییرات را در زمین ایجاد کنیم.

مشکل عمده ما، انتقال توپ از دفاع به حمله بود سرمربی ماشین سازی ادامه داد: امروز مشکل عمده ما، انتقال توپ از دفاع به حمله بود. این در حالی است که در دیدارهای قبلی در این امر عملکرد خوبی داشتیم. تعدادی از بازیکنان جوان ما که امروز بازی کردند، از جمله خرم الحسینی و قادری تجربه لیگ برتری ندارند و طول می کشد تا آنها را به آمادگی کامل برسانیم.

تمام نمایندگی در فرصت های گلزنی دست من نیست مهاجری در مورد عملکرد سعید مهری در تیم ماشین سازی هم توضیح داد: او امروز خوب بازی می کرد. در مجموع امروز ما حمله می کردیم و پرسپولیس ضدحمله می زد. ما می خواهیم فوتبال خوبی بازی کنیم. می توانستیم دل به اتفاقات ببندیم، تیم خود را عقب بکشیم و به یک امتیاز بسنده کنیم، اما ما می خواهیم فوتبال بازی کنیم و همین می گردد که چهار پنج موقعیت گلزنی مقابل پرسپولیس ایجاد می کنیم. با این حال تمام نمایندگی در فرصت های گلزنی دست من نیست. ما باید بیشتر کوشش کنیم تا بازیکنان موقعیت های خود را به گل تبدیل نمایند.

عالیشاه در چند صحنه طرفداران را تحریک کرد وی در واکنش به اینکه برانکو حرکت بد امید عالیشاه را تکذیب کرد، گفت: امیدوارم این صحنه ها را ضبط نموده و مدارک لازم را در اختیار داشته باشیم تا نگویند این مسائل تقصیر ما بود. عالیشاه در چند صحنه طرفداران را تحریک کرد.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2007

به "تبریز، محمدرضا مهاجری: کوشش کردیم به پیروزی برسیم اما دست مان خالی بود، شخصیت تیمی پرسپولیس ما را شکست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز، محمدرضا مهاجری: کوشش کردیم به پیروزی برسیم اما دست مان خالی بود، شخصیت تیمی پرسپولیس ما را شکست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید