فوتبال دنیا، اسکالونی: پیراهن شماره 10 متعلق به مسی است

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرمربی موقت آلبی سلسته می گوید پیراهن شماره 10 لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین برای او رزرو گردیده است.

فوتبال دنیا، اسکالونی: پیراهن شماره 10 متعلق به مسی است

به گزارش خبرنگاران، لیونل اسکالونی که شاگردانش خود را آماده بازی دوستانه بامداد فردا (چهار شنبه) مقابل کلمبیا در نیوجرسی می نمایند، می گوید پیراهن شماره 10 برای فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا رزرو گردیده است، بازیکنی که پس از ناکامی تیم ملی فوتبال آرژانتین در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه، از اسکالونی خواسته تا او را برای بازی های دوستانه فعلی دعوت نکند و احتیاج به فکر کردن در مورد آینده اش در تیم ملی آرژانتین دارد.

سرمربی موقت آلبی سلسته در گفت وگو با خبرنگاران در مواجهه با پرسشی در خصوص لیونل مسی و پیراهن شماره 10 تیم ملی آرژانتین گفت: تنها یک پاسخ برای پرسش شما وجود دارد، آن بازیکنانی که در جام جهانی بودند و در این اردو حضور دارند، شماره پیراهن خود را حفظ می نمایند. در این مقطع هم پیراهن شماره 10 متعلق به مسی است و تا زمانی که او تصمیم به ادامه حضور یا عدم حضور در تیم ملی آرژانتین بگیرد، این پیراهن متعلق به او خواهد بود.

وی ادامه داد: ما هنوز موضوع بازگشت مسی به تیم ملی آرژانتین را نبسته ایم، از این رو شماره پیراهن او را حفظ کردیم. در آینده خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد، اما اگر می خواهید در مورد بازیکنان دیگر بدانید، همانطور که گفتم بازیکنانی که در جام جهانی بوده اند و اکنون در تیم ملی آرژانتین هستند، شماره پیراهن قبلی خود را حفظ نموده اند. تصمیم من هم در حال حاضر حفظ پیراهن شماره 10 برای مسی است.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 764

به "فوتبال دنیا، اسکالونی: پیراهن شماره 10 متعلق به مسی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، اسکالونی: پیراهن شماره 10 متعلق به مسی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید