دیدار ترامپ و مکرون در الیزه

به گزارش مجله سلو بلاگ، منبعی در کاخ ریاست جمهوری فرانسه گفت گفتگوی رؤسای جمهوری فرانسه و آمریکا بسیار سازنده بود و دونالد ترامپ گفت دو کشور با یکدیگر هم عقیده هستند.

دیدار ترامپ و مکرون در الیزه

به گزارش خبرنگاران، منابع وابسته به کاخ ریاست جمهوری فرانسه (الیزه) بیان کردند گفتگوی امانوئل مکرون و دونالد ترامپ رؤسای جمهوری فرانسه و آمریکا بسیار سازنده بود و دونالد ترامپ بیان کرد دو کشور با یکدیگر هم عقیده هستند.

بر اساس این گزارش، یک روز پس از توئیت شدیدالحنی دونالد ترامپ در واکنش به اظهارات امانوئل مکرون همتای فرانسوی خود، رئیس جمهور آمریکا روز شنبه در جریان گفتگوی خود با امانوئل مکرون تاکید نمود پاریس و واشنگتن عقاید مشترکی دارند. سران آمریکا و فرانسه در حاشیه مراسم بزرگداشت یکصدمین سالگرد خاتمه جنگ اول جهانی در پاریس با یکدیگر دیدار کردند. یک منبع مطلع در الیزه تاکید نمود دیدار ترامپ و مکرون بسیار سازنده بود. وی اضافه کرد از همان ابتدا دونالد ترامپ گفت به نظرش فرانسه و آمریکا در دیدگاههای خود به یکدیگر نزدیک تر گردیده اند. طبق اعلام این منبع، رئیس جمهور آمریکا بیان کرد: به نظرم، ما بسیار بیشتر از آن چه به نظر می رسد به همدیگر نزدیک هستیم. ما مذاکرات خوبی داشتیم و دیدگاه مشترکی داریم. دونالد ترامپ جمعه شب پس از ورود به پاریس اظهارات امانوئل مکرون همتای فرانسوی خود را در خصوص ضرورت تشکیل یک ارتش اروپایی به شدت مورد انتقاد قرار داد و آن را توهین آمیز توصیف کرد. ترامپ در توئیتر خود تاکید نمود شاید اروپا باید سهم خود را (از بودجه) ناتو که بخش عمده آن را آمریکا بر عهده گرفته است، بپردازد. اما منبع وابسته به الیزه بیان کرد از طرف آمریکاییها در واکنش به اظهارات رئیس جمهور فرانسه در مطبوعات کمی مبالغه گویی شد. این منبع اضافه کرد با توضیحاتی که امانوئل مکرون در دیدار با همتای آمریکایی خود داد، من فکر می کنم که دونالد ترامپ به خوبی فهمید که منظور رئیس جمهور فرانسه چه بوده است.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 457

به "دیدار ترامپ و مکرون در الیزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار ترامپ و مکرون در الیزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید