میرهاشم حسینی صاحب مدال نقره شد، برنامه روز دوم

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سومین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال 2018 صبح امروز با حضور 256 تکواندوکار از 63 کشور به میزبانی چین تایپه در شهر تائویان شروع شد. در روز نخست تیم کشورمان سه نماینده داشت که حاصل کوشش آنها یک نقره میرهاشم حسینی در وزن 68- کیلوگرم بود.

میرهاشم حسینی صاحب مدال نقره شد، برنامه روز دوم

وی دور نخست با نتیجه 16 بر9 مقابل ولادیمیر دالاکلیو از بلغارستان به پیروزی دست یافت و سپس جواد آچاب قهرمان دنیا از بلژیک را 23 بر 6 و کریستین مسینیش از انگلستان را 23 بر 13 شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حسینی در این مرحله 6 بر 3 یو جن هوانگ از چین تایپه را شکست داد و به دیدار نهایی راه پیدا کرد.

تکواندوکار شایسته کشورمان در این مرحله به مصاف دای هون لی قهرمان بازیهای آسیایی، المپیک و نفر اول رنکنیگ دنیای رفت و با قبول شکست 13 بر 9 به نشان نقره دست پیدا کرد.

ابوالفضل یعقوبی دیگر نماینده ایران در این وزن بعد از برتری مقابل سیدهارتها بات از کانادا و لوره برسیس از کرواسی، در امتیاز طلایی و راند چهارم به ایدوال پونتس از برزیل واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن 80+ کیلوگرم کشورمان نیز بعد از یک دور استراحت، 8 بر 7 نتیجه را به امره اتسلی از ترکیه واگذار کرد و حذف شد.

برنامه روز دوم مسابقات تکواندو گرندپری

فردا پنجشنبه 29 شهریورماه در روز دوم این رقابتها، مبارزات وزن 58- کیلوگرم گروه مردان پیگیری می گردد. آرمین هادی پور نماینده ایران در این وزن است.

هادی پور نماینده وزن اولی تکواندو کشورمان ابتدا با آنتونیو فلسا از ایتالیا مبارزه می نماید و پس از آن به مصاف برنده دیدار کره جنوبی و اوکراین خواهد رفت.

سومین دوره مسابقات جودو گرندپری تا روز جمعه در چین تایپه جریان خواهد داشت.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 939

به "میرهاشم حسینی صاحب مدال نقره شد، برنامه روز دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرهاشم حسینی صاحب مدال نقره شد، برنامه روز دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید