پرداخت 135 میلیارد تومان وام ازدواج در سال گذشته

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدیرعامل بانک توسعه تعاون از پرداخت 70 هزار میلیارد ریال تسهیلات این بانک در سال گذشته اطلاع داد و مجموع تسهیلات پرداختی ازدواج را 135 میلیارد تومان اعلام نمود.

پرداخت 135 میلیارد تومان وام ازدواج در سال گذشته

به گزارش خبرنگاران، حجت اله مهدیان امروز در همایش تعاون، اقتصاد و کشاورزی اظهار کرد: در کل کشور 40 هزار روستا با 21 میلیون نفر جمعیت وجود دارد، در مقابل سهم 74 درصدی جمعیت شهری، سهم 26 درصدی را به خود اختصاص داده اند.

وی ادامه داد: سال گذشته بیش از 70 هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش های مختلف به تعاونی ها پرداخت کردیم و طی دو سال 96 و 97 نیز 600 میلیارد تومان برای خرید تصمینی گندم اختصاص دادیم. مهدیان اضافه نمود: در ابتدای سال، هفت راهبرد را برای بانک ترسیم کردیم که اشتغال پایدار روستایی اولین راهبرد ماست. تا آذرماه سال گذشته و بعد از ابلاغ آیین نامه اجرایی طرح اشتغال روستایی کارگروه اجرایی را تشکیل دادیم و تا تاریخ 1396/6/9 مبلغ 2700 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردیم. به گفته مدیر عامل بانک توسعه تعاون، درخواست هایی که به بانک معرفی گردیده حدود 20 هزار فقره است و 5400 فقره تسهیلات به ارزش 9100 میلیارد تومان نیز به تصویب رسیده است.

وی در انتها گفت: باید کوشش کنیم تعاونی های بیش تری از مزایای طرح اشتغال روستایی و منابع پیش بینی گردیده بهره مند شوند و چند استانی که عملکردشان ضعیف است را تقویت کنیم. همایش تعاون، اقتصاد و کشاورزی با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران عامل صندوق کارآفرینی امید و صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون در هتل المپیک برگزار گردید.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 627

به "پرداخت 135 میلیارد تومان وام ازدواج در سال گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 135 میلیارد تومان وام ازدواج در سال گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید