آبراهام: اتفاق خوبی بود اگر ادینسون به جمع ما اضافه می شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، مهاجم تیم فوتبال چلسی انتظار داشته ادینسون کاوانی در پنجره زمستانی اخیر به جمع آبی پوشان لندنی اضافه گردد.

آبراهام: اتفاق خوبی بود اگر ادینسون به جمع ما اضافه می شد

به گزارش خبرنگاران، باشگاه چلسی با وجود اینکه با کاهش محرومیتش می توانست در پنجره نقل وانتقالات زمستانی اخیر نسبت به تقویت تیم فوتبالش اقدام کند اما مدیران این باشگاه در کمال تعجب بازیکنی جذب نکردند، این در حالی است که از ادینسون کاوانی، هافبک اروگوئه ای پاری سن ژرمن به عنوان یکی از خریدهای احتمالی چلسی یاد شده بود.

تامی آبراهام که این فصل 15 گل برای آبی پوشان لندنی به ثمر رسانده، در این باره گفت: در ژانویه ما در مورد احتمال اضافه شدن بازیکنانی همچون ادینسون کاوانی و مهاجمان سطح بالای دیگری به جمع مان صحبت می کردیم. اتفاق خوبی بود اگر ادینسون به جمع ما اضافه می شد. کاوانی بازیکنی است که می توانم از او چیزهایی یاد بگیرم و ایده هایی را از او برای اضافه کردن به بازی ام، الگوبرداری کنم. این انتقال عملی نشد اما این در من ایجاد انگیزه می نماید تا جایگاهم در چلسی را تثبیت کنم و بهترین بازی هایم را به نمایش بگذارم.

مهاجم انگلیسی چلسی توضیح داد: بازی برای تیمی همچون چلسی همواره فشارهایی را هم به همره دارد اما من این فشار و بازی تحت فشار را دوست دارم. من به خودم و توانایی هایم ایمان دارم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 12511

به "آبراهام: اتفاق خوبی بود اگر ادینسون به جمع ما اضافه می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبراهام: اتفاق خوبی بود اگر ادینسون به جمع ما اضافه می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید