بینایی بازنگشت، خداحافظی فاطمه چالاکی از دنیای قهرمانی

به گزارش مجله سلو بلاگ، ملی پوش کاراته کای ایران پس از تصادفی که 6 ماه پیش داشت در نهایت بدلیل از دست دادن بینایی چشم راست، از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

بینایی بازنگشت، خداحافظی فاطمه چالاکی از دنیای قهرمانی

به گزارش خبرنگاران، فاطمه چالاکی ملی پوش قائمشهری کاراته ایران که 2 مدال برنز بازی های آسیایی، 7 مدال آسیایی و جام باشگاه های آسیا، برنز دانشجویان دنیا و 2 طلا، یک نقره و یک برنز رقابت های لیگ دنیای را در کارنامه خود دارد، خرداد ماه امسال بدلیل سانحه تصادف رانندگی از ناحیه چشم راست دچار آسیب دیدگی شدید شد و تحت 2 عمل جراحی سنگین 7 ساعته نیز نهاده شد.

متاسفانه در نهایت کوشش پزشکان برای درمان چشم این کاراته کای ایران به خاتمه نرسید و وی بطور کامل بینایی چشم راست خود را از دست داد و در نهایت مجبور به خداحافظی از دنیای قهرمانی شد.

فاطمه چالاکی پس از خداحافظی اجباری از دنیای قهرمانی در سن 30 سالگی، وارد عرصه مربیگری شده و به عنوان مربی تیم دانشگاه آزاد در سوپرلیگ کاراته مشغول به فعالیت شده است.

چالاکی در حالیکه برای کسب سهمیه المپیک کوشش می کرد در آخرین حضور خود در رقابت های کاراته وان دوبی پیروز به کسب مدال برنز شد و قرار بود راهی لیگ دنیای در چین گردد که بر اثر سانحه تصادف، رویدادهای بین المللی را از دست داد.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 11413

به "بینایی بازنگشت، خداحافظی فاطمه چالاکی از دنیای قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بینایی بازنگشت، خداحافظی فاطمه چالاکی از دنیای قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید