حمایت پدر کوبیاک از اظهارات ضد ایرانی پسرش

به گزارش مجله سلو بلاگ، پدر کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان با حمایت از اظهارات ضد ایرانی پسرش گفت: ایرانی ها نمی توانند تیم لهستان را در زمین مسابقه شکست دهند و به همین دلیل به دنبال راه های دیگر می روند.

حمایت پدر کوبیاک از اظهارات ضد ایرانی پسرش

به گزارش خبرنگاران، یاروسلاو کوبیاک، پدر کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان به دنبال سخنان زشت و ضد ایرانی فرزندش از وی دفاع و تاکید نمود که خبرنگاران به دنبال راه انداختن چنین جنجال هایی هستند.

کوبیاکِ پدر در این مورد گفت: بازیکنان ایرانی در جریان لیگ های جهانی گذشته، رفتارهای نامناسبی با بازیکنان لهستانی داشتند ولی رئیس فدراسیون والیبال لهستان، صحبتی از شکایت به میان نیاورد. حالا اما اوقات رئیس فدراسیون والیبال ایران از صحبت های پسرم تلخ شده و می خواهد به فدراسیون جهانی شکایت کند.

وی ادامه داد: این نوع حرکات در واقع بازی ایرانی هاست. آنها می خواهند تیم ملی لهستان را تضعیف نمایند و چون نمی توانند لهستان را در زمین مسابقه شکست دهند به راه های دیگر متوسل می شوند.

یاروسلاو کوبیاک گفت: همه ما خواهیم دید که تماشاگران شهر ارومیه با تیم ملی لهستان چگونه برخورد خواهند کرد. من از اینکه تیم ملی لهستان تشویق گردد واقعآً متعجب خواهم شد. مقصر اصلی بازیکنان ایرانی هستند چون آغاز به توهین کردند. اگر کسی مورد توهین قرار بگیرد به آن واکنش نشان خواهد داد. مردم لهستان باید از پسر من حمایت نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 5252

به "حمایت پدر کوبیاک از اظهارات ضد ایرانی پسرش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت پدر کوبیاک از اظهارات ضد ایرانی پسرش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید