خبرنگاران بهبود و ترخیص حدود 7 هزار بیمار از بیمارستان های گیلان

به گزارش مجله سلو بلاگ، رشت - خبرنگاران - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: حدود 7 هزار بیمار مبتلا از ابتدای شیوع کرونا در استان تا کنون بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

خبرنگاران بهبود و ترخیص حدود 7 هزار بیمار از بیمارستان های گیلان

دکتر محمدرضا نقی پور شامگاه آدینه در گفت و گویی تلویزیونی اضافه نمود : ورود به بیمارستان های گیلان هم اکنون نسبت به هفته های گذشته کاهش یافته است.

وی اطهار داشت: موج سنگینی از بیماری کرونا را توانستیم با ایثار پرسنل بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و همکاری خوب مردم گیلان پشت سر بگذاریم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان خاطر نشان کرد: با این که این بیماری سخت در کنترل است اما کماکان در حالت بیم و امید قرار داریم.

وی اضافه نمود: بیم آن را داریم که موج دوم اپیدمی ببماری ما را تهدید ودرگیر بحران جدید نماید، بنابراین لزوم همکاری مردم و اقدامات حفاظت فردی همچنان باید با شدت و حدت مورد توجه مردم و همه بخش های دست اندرکار باشد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان با اشاره به اجرای طرح ملی مبارزه با کرونا در استان گفت: از حدود 400 هزار نفر جمعیت به جامانده که نتوانستیم با آنها ارتباط برقرار کنیم می خواهیم که به سامانه سلامت www. salamat. ir مراجعه نموده و شرایط شان را درباره علائم بیماری شامل برخورداری از سرفه، تب، لرز و گلو درد اعلام نمایند.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 14560

به "خبرنگاران بهبود و ترخیص حدود 7 هزار بیمار از بیمارستان های گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بهبود و ترخیص حدود 7 هزار بیمار از بیمارستان های گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید