خبرنگاران ملکپور: نتایج فعالیتهای ژیمناستیک برای همه شگفتآور بوده است

به گزارش مجله سلو بلاگ، تهران- خبرنگاران- مسوول کمیته آموزش ژیمناستیک برای همه گفت: نتایج فعالیت های این رشته در سه سال اخیر برای همه شگفت آور بوده است.

خبرنگاران ملکپور: نتایج فعالیتهای ژیمناستیک برای همه شگفتآور بوده است

مینو ملک پور روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در خصوص فعالیت های شاخه ژیمناستیک برای همه، گفت: بیش از سه سال از راه اندازی این شاخه می گذرد و نتایج آن بسیار شگرف بوده است. ژیمناستیک برای همه یکی از هشت شاخه فدراسیون جهانی است و اهمیت ویژه ای دارد و دارای 2 گروه؛ رقابتی و غیررقابتی است. افزایش صد هزار نفری خانواده ژیمناستیک در سه سال گذشته یکی از دستاوردهای بی نظیر فدراسیون است.

وی ادامه داد: کار ما تنها راه اندازی یک شاخه نبوده بلکه با پرورش مربی و مدرس در شاخه ژیمناستیک برای همه اقدام به یک توسعه پایدار در این زمینه کردیم؛ توسعه ای که دیگر با بودن یا نبودن اشخاص متوقف نخواهد شد بلکه راهی است که فدراسیون در پیش گرفته و ادامه خواهد داشت.

مسوول کمیته آموزش ژیمناستیک برای همه شرح داد: هر چند که امسال کرونا اجازه برگزاری مسابقات در بخش رقابتی و جشنواره ها در بخش غیر رقابتی را نداد اما ما فعالیت های شاخه ژیمناستیک برای همه را در فضای مجازی متمرکز کردیم که برگزاری پویش های ورزش در خانه و مسابقات مجازی شاخه با حضور 500 شرکت کننده خانم و آقا از سراسر کشور از جمله این فعالیت ها بود. ضمن اینکه در 2 سال گذشته، مسابقات لیگ ژیم فور لایف کشوری را به میزبانی استان های تهران، مازندران و کرمان برگزار کردیم و استقبال خوبی از آن شد. سال اول جمعیت زنان حدود 500 نفر بود و در سال دوم این آمار به حدود 1300 نفر رسید و این نشان از فعالیت شاخه همگانی ژیمناستیک دارد.

ملک پور با اشاره به چالش ورزش در خانه گفت: ما برای توسعه این چالش اقدامات زیادی انجام دادیم و با دعوت از قهرمانان و ورزشکاران و پیشکسوتان و مربیان فنی این رشته به چالش ها و تمرینات، آن را در فضای مجازی منتشر کردیم. استقبال خوبی از این چالش شد و مورد تقدیر وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت. اکنون نیز از طریق فضای مجازی و رسانه ها با مردم در ارتباط هستیم تا بخشی از کم تحرکی آنها در شرایط سخت کرونایی از طریق تمرینات ورزشی این رشته جبران کنیم.

مسوول کمیته آموزش ژیمناستیک برای همه اضافه کرد: ما در شاخه ژیمناستیک برای همه هیچ گاه معلولان و افراد کم توان را فراموش نخواهیم کرد و در تلاشیم برنامه ویژه ای نیز برای آنها طراحی کنیم. در اولین دوره مسابقات کشوری که در تهران برگزار گشت یک گروه از معلولان نیز حضور داشتند و از سوی مسوولان برگزاری تنها کاپ طلای رقابت ها را دریافت کردند.

وی در انتها با اشاره به تمجید چندباره فدراسیون جهانی از شاخه ژیمناستیک برای همه گفت: تا به امروز چند نامه تمجید از اقدامات فدراسیون به دست ما رسیده است که نشان از آن دارد که این شاخه به خوبی وظایف خود را بر طبق استانداردهای جهانی انجام داده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 26234

به "خبرنگاران ملکپور: نتایج فعالیتهای ژیمناستیک برای همه شگفتآور بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ملکپور: نتایج فعالیتهای ژیمناستیک برای همه شگفتآور بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید