ریگان به اعتبارات ویژه برای محرومیت زدایی احتیاج دارد

به گزارش مجله سلو بلاگ، فرماندار ریگان گفت: گروه های جهادی در کنار دولت و اعتبارات ناچیزی که داریم فعالیت می نمایند اما هنوز کار زیادی برای محرومیت زدایی در ریگان وجود دارد که باید با اختصاص اعتبارات ملی این محرومیت ها برچیده گردد.

ریگان به اعتبارات ویژه برای محرومیت زدایی احتیاج دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، امین باقری بیان نمود: در طول سال های اخیر خدمات زیادی در شهرستان ریگان ارائه شده اما حقیقت این است که محرومیت در شهرستان بسیار زیاد است و کار باید به صورت جهادی انجام گردد.

باقری ادامه داد: زیرساخت های ریگان با سایر شهرستان های کرمان فاصله زیادی دارد. در زمینه اختصاص اعتبار، بسیاری از شهرستان ها از ریگان جلوتر هستند. برای محرومیت زدایی به اعتبار و طرح های عمرانی و ایجاد زیرساخت احتیاج داریم.

وی اضافه کرد: نمی توانیم بگوییم هیچ کاری در شهرستان انجام نشده اما حقیقت این است که با توجه به محرومیت های شهرستان باید امکانات و تجهیزات بیشتری هم در اختیار قرار بگیرد تا بتوانیم کار را به صورت جدی تر پیش ببریم.

فرماندار ریگان گفت: 90 درصد راه های شهرستان خاکی است و امکان تردد برای خودروهای عادی وجود ندارد. از مسئولان می خواهیم برای خدمات رسانی به مردم و برطرف محرومیت اعتبار لازم را به ریگان اختصاص دهند.

بچه ها دانش آموز چشم انتظار یاری مسئولان هستند؛ خواسته آنها نه موبایل اندرویدی برای شبکه شاد است و نه آسفالت خیابان، پارک و کتابخانه و…، آنها حتی تلویزیون برای استفاده از خدمات آموزشی صدا و سیما در بحران کرونا ندارند. بعضی در عمرشان تلویزیون هم ندیده اند. آنها فقط می خواهند مانند سایر مردم امکانات اولیه زندگی مانند سرویس بهداشتی، حمام، راه دسترسی، امکان امرار معاش و آب آشامیدنی سالم و سقفی محکم بالای سرشان داشته باشند.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 16948

به "ریگان به اعتبارات ویژه برای محرومیت زدایی احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریگان به اعتبارات ویژه برای محرومیت زدایی احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید