سرمربی آژاکس: فتح جام حذفی عطش ما را برای سه گانه بیشتر کرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، تهران- خبرنگاران- اریک تن هگ سرمربی تیم آژاکس مدعی است فتح عنوان قهرمانی جام حذفی هلند تنها آنها را برای فتح سه گانه حریص تر نموده است.

سرمربی آژاکس: فتح جام حذفی عطش ما را برای سه گانه بیشتر کرد

به گزارش خبرنگاران، روزنامه آ. اس اسپانیا روز دوشنبه نوشت: آژاکس با پیروزی چهار بر صفر مقابل ویلهم در استادیوم دِکوئیپ، جام حذفی هلند را پس از پنج سال ناکامی بالای سر برد.

با توجه به اینکه آژاکسی ها در لیگ فوتبال هلند نیز به لطف تفاضل گل بهتر بالاتر از مدافع عنوان قهرمانی یعنی پی اس وی آیندهوون صدرنشین هستند و با پیروزی خفیف یک بر صفر مقابل تاتنهام در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نیمه راه فینال این تورنمنت قرار دارند، می توان شاگردان تن هگ را در کورس فتح سه گانه تصور کرد.

در این بین و در آستانه بازی برگشت مقابل تاتنهام در استادیوم یوهان کرایوف آمستردام، تن هگ گفت: در نهایت همه چیز به جام ختم می گردد. برای این جام سال ها جنگیدیم و حالا نخستین پاداشمان را گرفتیم اما هنوز راضی نیستیم.

وی ادامه داد: جام حذفی عطش ما را بیشتر کرد، برای 24 ساعت از آن لذت می بریم و بعد از آن تمرکز ما برای بازی روز چهارشنبه است؛ از آخرین باری که آژاکس جام برده زمان زیادی می گذرد اما به چیزی ملموس احتیاج داشتیم و حالا آن را به دست آوردیم اما عطشمان فروکش نکرده است.

سرمربی بلند پرواز آژاکس اضافه نمود: این ایده آل ترین سناریویی بود که می توانست نوشته گردد. قهرمانی اعتماد به نفس ما را افزایش داد و کار کردن با این تیم فوق العاده است آنها نه تنها در جریان بازی بلکه پس از قهرمانی هم انرژی زاید الوصفی را پراکنده می نمایند.

ورزشی**3991**1067**

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 4647

به "سرمربی آژاکس: فتح جام حذفی عطش ما را برای سه گانه بیشتر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی آژاکس: فتح جام حذفی عطش ما را برای سه گانه بیشتر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید